МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
За кредитно-модульною системоюІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Матеріали та методичні поради щодо вивчення дисципліни
Дніпропетровськ
Історія української культури: Матеріали та методичні поради щодо вивчення дисципліни за кредитно-модульною системою / Укладачі: Г.Г. Кривчик, С.П. Волкова. – Дніпропетровськ: ПДАБтаА, 2010.– 19 с.
Методичні поради розраховані на студентів денної форми навчання, вони допоможуть їм виконати контрольні роботи і підготуватися до іспиту з історії української культури.
Укладачі: Г.Г. Кривчик, С.П. Волкова.
Відповідальний за випуск: І.Г.Лушинська
Рецензент: Білополий В.В., к.ф.н., доцент, зав. кафедри філософії та політології.
Затверджено на засіданні кафедри українознавства Протокол № від 04.11. 2010.
Затверджено на засіданні Президії методичної ради ПДАБтаА Протокол №3 (70) від 25.01.2011
І. Характеристика дисципліни Дисципліна ,,Історія української культури” покликана ознайомити студентів з сучасними підходами до вивчення національної культури та особливостями її історичного розвитку. Мета вивчення дисципліниполягає в формуванні системи знань з питань розвитку і функціонування українського і загальносвітового культурного процесу, вихованні розуміння соціально-історично ї обумовленості художньо-культурологічних процесів в Україні в контексті загальносвітових. Основними завданнями курсу є:вивчення сутності, теорії та методології культурології як науки; розвиток здібностей аналізу джерел та літератури з питань формування та еволюції української культури через призму національно-культурного відродження. У результаті вивчення курсустуденти повинні знати: – об’єкт, предмет і метод історії української культури, її понятійно-категоріальний апарат; – основні соціально-історично й культурологічні напрями розвитку української культури і мистецтва; – сутність матеріальної і духовної культури; – роль культурних процесів у формуванні особистості й держави; – основи культурологічного вчення. Студенти повинні вміти: – класифікувати явища культури за їх історичною значимістю, національною приналежністю і стильовими особливостями; – аналізувати перспективи розвитку української культури; – орієнтуватися в соціально-історичних й культурологічних напрямах розвитку української культури і мистецтва; – характеризувати різні аспекти культурного буття; – орієнтуватися в сучасних культурних тенденціях; – оперувати ціннісним і критичними оцінками у культурній і професійній діяльності; – володіти поняттями і розумітися на загальних тенденціях розвитку української культури; – формувати особисту творчу уяву і культуру мислення.
Читайте також:
|
||||||||
|