Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






За кредитно-модульною системою

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Матеріали та методичні поради щодо вивчення дисципліни

 

 

Дніпропетровськ

 

Історія української культури: Матеріали та методичні поради щодо вивчення дисципліни за кредитно-модульною системою / Укладачі: Г.Г. Кривчик, С.П. Волкова. – Дніпропетровськ: ПДАБтаА, 2010.– 19 с.

 

Методичні поради розраховані на студентів денної форми навчання, вони допоможуть їм виконати контрольні роботи і підготуватися до іспиту з історії української культури.

 

 

Укладачі: Г.Г. Кривчик, С.П. Волкова.

 

Відповідальний за випуск: І.Г.Лушинська

 

Рецензент: Білополий В.В., к.ф.н., доцент, зав. кафедри філософії та політології.

 

 

Затверджено на засіданні

кафедри українознавства

Протокол № від 04.11. 2010.

 

Затверджено на засіданні

Президії методичної ради

ПДАБтаА

Протокол №3 (70)

від 25.01.2011

 

 

І. Характеристика дисципліни

Дисципліна ,,Історія української культури” покликана ознайомити студентів з сучасними підходами до вивчення національної культури та особливостями її історичного розвитку.

Мета вивчення дисципліниполягає в формуванні системи знань з питань розвитку і функціонування українського і загальносвітового культурного процесу, вихованні розуміння соціально-історично ї обумовленості художньо-культурологічних процесів в Україні в контексті загальносвітових.

Основними завданнями курсу є:вивчення сутності, теорії та методології культурології як науки; розвиток здібностей аналізу джерел та літератури з питань формування та еволюції української культури через призму національно-культурного відродження.

У результаті вивчення курсустуденти повинні знати:

– об’єкт, предмет і метод історії української культури, її понятійно-категоріальний апарат;

– основні соціально-історично й культурологічні напрями розвитку української культури і мистецтва;

– сутність матеріальної і духовної культури;

– роль культурних процесів у формуванні особистості й держави;

– основи культурологічного вчення.

Студенти повинні вміти:

– класифікувати явища культури за їх історичною значимістю, національною приналежністю і стильовими особливостями;

– аналізувати перспективи розвитку української культури;

– орієнтуватися в соціально-історичних й культурологічних

напрямах розвитку української культури і мистецтва;

– характеризувати різні аспекти культурного буття;

– орієнтуватися в сучасних культурних тенденціях;

– оперувати ціннісним і критичними оцінками у культурній і професійній діяльності;

– володіти поняттями і розумітися на загальних тенденціях розвитку української культури;

– формувати особисту творчу уяву і культуру мислення.

 

 


Читайте також:

  1. Державне управління системою загальної середньої освіти.
  2. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ
  3. Загальні вимоги до суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб - при переході на єдиний податок і при сплаті податку за спрощеною системою
  4. Звалювання дерев з кореневою системою
  5. Контроль за функціонуванням та керування системою захисту інформації
  6. Координація операційною системою дій ЕОМ
  7. Лекція 9. Методи керування системою послідовно працюючих апаратів. Методи оптимізації систем із рециклом
  8. Методи керування системою послідовно працюючих апаратів
  9. Методи оцінювання результатів поточного і підсумкового контролю та розподіл балів за рейтинговою системою
  10. Методи оцінювання результатів поточного і підсумкового контролю та розподіл балів за рейтинговою системою.
  11. Механізм взаємовідносин користувачі коштів з казначейською системою




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модульний контроль II | ТЕМА ІІІ. Культура України у другій половині ХVІІ – ХVІІІ ст.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.