![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V міні – модульПричини ВГК Античні міста-держави IV міні – модуль Основні етапи розвитку первісного суспільства
ІІІ міні - модуль (робота з писемними джерелами)
Таким чином ________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
(робота з історичною та контурною картами ) 1. Демографічна 2. Аграрна. 3. Торговельна. 4. Сировинна. 5. Воєнна. 6. Соціальна.
Заняття давніх греків: А)__________________________________________________________ Б)__________________________________________________________ В)__________________________________________________________ Г)__________________________________________________________ Д)__________________________________________________________
Проаналізуй взаємозв'язки грецьких колоністів із кочовими народами Північного Причорномор'я ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________
Східні слов'яни в VІ – ХІ ст.ст.
Дунайська теорія Скіфо-сарматська
С.Соловйов, М.Погодін, В.Ключевський) Проблема походження
Вісло-дністровська теорія Вісло-одерська теорія
Дніпро-одерська теорія (В.Гензель, П.Третяков, М.Артамонов, Б.Рибаков)
Сучасні українські археологи В.Баран, Д.Козак, Р.Терпиловський суттєво збагатили і розвинули дніпро-одерську теорію, точно визначивши етнічну основу східного слов'янства та ареали його формування. На їхню думку, становлення слов'янського етносу - досить тривалий процес, який пройшов у своєму розвитку кілька етапів. На початковому етапі до межі ІІІ – ІІ ст.до н.е. цей процес розгортається головним чином у межріччі Вісли та Одри, частково поширюючись на Волинь. У ІІ ст. до н.е. – І ст. до н.е. починається новий етап формування словянського етносу, під час якого центр активної слов'янської життєдіяльності переміщується на територію між Віслою та Дніпром. Перші письмові відомості про ранніх слов'ян
Тацит римські історики І – ІІ ст.ст. Птоломей
Йордан візантійські історики VІ ст.
Слов'яни у VІ ст. ( Йорданом “Гетика”)
Венеди Анти Склавіни (басейн Вісли) (Подніпров'я) (Подунав'я) Пенківська археологічна Празька археологічна
праукраїнський етнос (Лука-Райковецька археологічна культура).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|