Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






V міні – модуль

Причини ВГК

Античні міста-держави

IV міні – модуль

Основні етапи розвитку первісного суспільства

Етапи Основні заняття Знаряддя праці Стоянки первісних людей
Палеоліт (палео - старий літ –каміння) 100-10 тис. р. до н.е.      
Мезоліт 9-6 тис. р. до н.е.        
Неоліт 6-3 тис. р. до н.е.      
  Енеоліт 4-поч.2 тис. до н.е.        
  Бронзовий            
  Залізний вік          

 

 

ІІІ міні - модуль (робота з писемними джерелами)

Кіммерійці Скіфи Сармати
Робота з контурною картою (стор.3) №2 Робота з контурною картою (стор.3) №2 Робота з контурною картою (стор.4) №1

 

Таким чином ________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

 

(робота з історичною та контурною картами )

1. Демографічна

2. Аграрна.

3. Торговельна.

4. Сировинна.

5. Воєнна.

6. Соціальна.

 

Заняття давніх греків:

А)__________________________________________________________

Б)__________________________________________________________

В)__________________________________________________________

Г)__________________________________________________________

Д)__________________________________________________________

 

Проаналізуй взаємозв'язки грецьких колоністів із кочовими народами Північного Причорномор'я

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________

 

Східні слов'яни в VІ – ХІ ст.ст.

 

Дунайська теорія Скіфо-сарматська

(Нестор Літописець (азіатськатеорія)

С.Соловйов, М.Погодін,

В.Ключевський)

Проблема

походження

слов'ян


Вісло-дністровська теорія Вісло-одерська теорія

 

 

Дніпро-одерська теорія

(В.Гензель, П.Третяков, М.Артамонов, Б.Рибаков)

 

Сучасні українські археологи В.Баран, Д.Козак, Р.Терпиловський суттєво збагатили і розвинули дніпро-одерську теорію, точно визначивши етнічну основу східного слов'янства та ареали його формування. На їхню думку, становлення слов'янського етносу - досить тривалий процес, який пройшов у своєму розвитку кілька етапів. На початковому етапі до межі ІІІ – ІІ ст.до н.е. цей процес розгортається головним чином у межріччі Вісли та Одри, частково поширюючись на Волинь.

У ІІ ст. до н.е. – І ст. до н.е. починається новий етап формування словянського етносу, під час якого центр активної слов'янської життєдіяльності переміщується на територію між Віслою та Дніпром.

Перші письмові відомості про ранніх слов'ян

Пліній Старший

Тацит римські історики І – ІІ ст.ст.

Птоломей

 

Прокопій Кесарійський

Йордан візантійські історики VІ ст.

 

 

Слов'яни у VІ ст. ( Йорданом “Гетика”)

           
     
 

 

 


Венеди Анти Склавіни

(басейн Вісли) (Подніпров'я) (Подунав'я)

Пенківська археологічна Празька археологічна

культура культура

 

праукраїнський етнос

(Лука-Райковецька археологічна культура).

 


Читайте також:

  1. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  2. Друга модульна контрольна робота
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  5. За кредитно-модульною системою
  6. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  7. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  8. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу
  9. Заліковий модуль 2. ТЕХНОЛОГІЇ ВЕДУЧИХ ГАЛУЗЕЙ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
  10. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки
  11. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки




Переглядів: 848

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання: Зобразіть генеологічне древо сучасної людини. | Розвиток токарного верстата.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.