МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економікиВступ. Заліковий модуль ІІ. Збалансованість та ефективне функціонування економіки
Змістовий модуль 7. Державність та державне управління економікою…….73 Змістовий модуль 8. Демократія, економічна свобода та економічний порядок………………………………………………………………………….83 Змістовий модуль 9. Програмування та прогнозування національної економіки………………………………………………………………………..93 Змістовий модуль 10. Політика економічного зростання в національної економіки……………………………………………………………………….104 Змістовий модуль 11. Регіональний розвиток національної економіки….115 Змістовий модуль 12. Інституціонально-економічні форми інтеграції економіки України у світове господарство…………………………………126 Список літератури………………………………………………….….137
Дисципліна "Національна економіка" належить до циклу нормативних дисциплін вільного вибору студента. Вона обґрунтовує теоретичні і прикладні аспекти формування і функціонування економічної системи окремої країни. Ґрунтується на засадах загальної теорії економіки та ринку, враховує природничі і соціальні відмінності економічного розвитку окремих країн. Предмет вивчення чинників національної економіки загалом — це явища і причинно-наслідкові зв'язки між ними, у нашому випадку жива праця, основний і оборотний капітал, фінанси, інститути влади і господарства країни, на які спрямована дія суб'єкта для їх пізнання. Основною метою курсу «Національна економіка» є вивчення закономірностей та особливостей функціонування національної економіки порівняно з економіками інших країн. Формування у студентів знань щодо сутності, становлення національної організації чинників економіки (економічного потенціалу) країни, аналізу стану і визначення головних напрямів розвитку національної економіки в умовах ринкових відносин. Досягнення мети забезпечується через вивчення теорій та базисних інститутів національної економіки, завдань ефективного використання живої праці, основного капіталу, науково-виробничого потенціалу, оборотного капіталу країни, розвитку демократії, ринкових відносин та входження у світове господарство. Завдання дисципліни полягає у тому, щоб розкрити загальне та особливе в національній економічній системі, інституційні чинники та їхній вплив на специфіку економічного розвитку, функціональну роль держави в управлінні економікою та її інтеграцію у світове господарство. Основна увага на заняттях зосереджується на формуванні у студентів аналітичного мислення, розвиткові вміння проведення аналізу стану основних пропорцій економіки країни, оцінки стану збалансованості праці, капіталу, продукту, виробництва, споживання. При опрацюванні даного матеріалу, підвищується рівень обізнаності, підвищується ефективність праці, вміння орієнтуватися у професійній діяльності та ділових контактах майбутніх спеціалістів. Змістовий модуль 1.Національна економіка: загальне та особливе.
На даному занятті слід розглянути сутність поняття предмету, умови виникнення та головні засади національної економіки. Визначити національну економіку як науку про комплексне систематизоване вчення про закономірності становлення та функціонування господарської системи суспільства, а також теоретичні та педологічні підходи щодо розробки державної політики з питань розвитку національної господарської системи. Завдання лекції – пояснити умови виникнення предмету національної економіки; знати моделі національної економіки та відмінності різних моделей; вміти визначати показники розвитку національної економіки. Читайте також:
|
||||||||
|