Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки

Вступ.

Заліковий модуль ІІ. Збалансованість та ефективне функціонування економіки

 

Змістовий модуль 7. Державність та державне управління економікою…….73

Змістовий модуль 8. Демократія, економічна свобода та економічний порядок………………………………………………………………………….83

Змістовий модуль 9. Програмування та прогнозування національної економіки………………………………………………………………………..93

Змістовий модуль 10. Політика економічного зростання в національної економіки……………………………………………………………………….104

Змістовий модуль 11. Регіональний розвиток національної економіки….115

Змістовий модуль 12. Інституціонально-економічні форми інтеграції економіки України у світове господарство…………………………………126

Список літератури………………………………………………….….137

 

Дисципліна "Національна економіка" належить до циклу нормативних дисциплін вільного вибору студента. Вона обґрунтовує теоретичні і прикладні аспекти формування і функціонування економічної системи окремої країни. Ґрунтується на засадах загальної теорії економіки та ринку, враховує природничі і соціальні відмінності економічного розвитку окремих країн.

Предмет вивчення чинників національної економіки загалом — це явища і причинно-наслідкові зв'язки між ними, у нашому випадку жива праця, ос­новний і оборотний капітал, фінанси, інститути влади і господарства країни, на які спрямована дія суб'єкта для їх пізнання.

Основною метою курсу «Національна економіка» є вивчення закономірно­стей та особливостей функціонування національної економіки порівняно з економіками інших країн. Формування у студентів знань щодо сутності, ста­новлення національної організації чинників економіки (економічного потен­ціалу) країни, аналізу стану і визначення головних напрямів розвитку націо­нальної економіки в умовах ринкових відносин.

Досягнення мети забезпечується через вивчення теорій та базисних інститутів національної економіки, завдань ефективного використання живої праці, ос­новного капіталу, науково-виробничого потенціалу, оборотного капіталу країни, розвитку демократії, ринкових відносин та входження у світове го­сподарство.

Завдання дисципліни полягає у тому, щоб розкрити загальне та особ­ливе в національній економічній системі, інституційні чинники та їхній вплив на специфіку економічного розвитку, функціональну роль держави в управ­лінні економікою та її інтеграцію у світове господарство.

Основна увага на заняттях зосереджується на формуванні у студентів аналітичного мислення, розвиткові вміння проведення аналізу стану основних пропорцій економіки країни, оцінки стану збалансованості праці, капіталу, продукту, виробництва, споживання.

При опрацюванні даного матеріалу, підвищується рівень обізнаності, підвищується ефективність праці, вміння орієнтуватися у професійній діяльності та ділових контактах майбутніх спеціалістів.

Змістовий модуль 1.Національна економіка: загальне та особливе.

 

На даному занятті слід розглянути сутність поняття предмету, умови виникнення та головні засади національної економіки.

Визначити національну економіку як науку про комплексне систематизоване вчення про закономірності становлення та функціонування господарської системи суспільства, а також теоретичні та педологічні підходи щодо розробки державної політики з питань розвитку національної господарської системи.

Завдання лекції – пояснити умови виникнення предмету національної економіки; знати моделі національної економіки та відмінності різних моделей; вміти визначати показники розвитку національної економіки.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V міні – модуль
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки | Умови виникнення, сутність, предмет та головні засади національної економіки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.