Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кредитний модуль 1

· Структура, функції і концепції культури. Культура і цивілізація: спільне і відмінне.

· Культура первісного суспільства. Трипільська культура.

· Культура раннього залізного віку. Скіфська культура, її особливості, зв’язок з культурою Середньої Азії і Кавказу.

· Вплив культур стародавнього світу (єгипетської, месопотамської, китайської, індійської) на формування української культури.

· Культура народів Північного Причорномор’я та Криму, її взаємозв’язок з культурою материкової античної Греції та Риму.

· Особливості розвитку ранньослов’янської культури.

· Виникнення слов’янської писемності:

o черти і рези;

o київські графіті та новгородські берестяні грамоти;

o кирилиця.

· Запровадження християнства (988 р.) на Русі і його значення для розвитку культури.

· Західноєвропейська культура епохи Середньовіччя та її вплив на українську культуру.

· Візантійська культура та її вплив на формування культури Київської Русі.

· Літописання і література в Київській Русі. Видатні літературні пам’ятки і вплив фольклорної традиції.

· Містобудування. Архітектура і живопис. Визначні архітектурні пам’ятники Київської Русі.

· Визначні культурно-освітні діячі Київської Русі та їхня спадщина.

· Епоха Відродження в європейській культурі: сутність, риси, хронологічні рамки, найвизначніші представники.

· Розвиток освіти та книгодрукування на українських землях в польсько-литовську добу. «Пересопницьке Євангеліє».

· Братства та їх роль в розвитку української культури.

· Розвиток культурних зв’язків України з культурними осередками Центральної і Західної Європи (Ю. Дрогобич, П. Русин, С. Оріховський та ін.).

· Архітектура і образотворче мистецтво XIV – І пол. XVII ст.

· Література. Літописання. Полемічні твори української інтелігенції в польсько-литовську добу. І. Вишенський, Г. Смотрицький, М. Смотрицький.

· Розвиток усної народної творчості в період середньовіччя. Історичні пісні, думи, їх тематика і особливості.

· Епоха Просвітництва в європейській культурі: сутність, риси, хронологічні рамки, найвизначніші представники.

· Феномен козацької культури.

· Духовне життя на Україні в період Гетьманщини.

· Освіта, наукові знання і книгодрукування в період Гетьманщини. Діяльність Києво-Могилянської академії.

· Видатні громадсько-релігійні діячі і вчені України в період Гетьманщини.

· Особливості розвитку культури на українських землях у XVIII ст. Бароко в українському мистецтві. Визначні будівлі і архітектурні ансамблі. (Ф. Растреллі, С. Ковнір, І. Григорович-Барський).

· Провідні школи живопису на Україні у XVIII ст. (Д. Левицький, В. Боровиковський, А. Лосенко).

· Особливості розвитку музичного мистецтва у XVIII ст. М. Березовський, А. Ведель, Д. Бортнянський.

· Розвиток літератури у другій половині ХVІІ–ХVІІІ ст. Творчість Г. Сковороди.

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. З урахуванням вимог модульно-рейтингової системи навчання студентів
  6. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  7. За кредитно-модульною системою
  8. ЗАВДАННЯ ДЛЯ БЛОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
  9. ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  12. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ НА ІСПИТ З КУРСУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ» | Кредитний модуль 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.038 сек.