Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Накреслити схему паралельного коливального контуру (рис. 6.3) з параметрами відповідно до варіанта (табл. 6.1).

Рис. 6.3. Схема паралельного коливального контуру

Таблиця 6.1

Номер варіанта Амплі-туда ЕРС , В Власна частота контуру , рад/с Опір , Ом Опір , Ом Індук-тивність , мГн Ємність , мкФ
0,5
1,5

 

2. Розрахувати значення характеристичного опору , добротності контуру , затухання .

3. Побудувати графіки кривих струмів у гілках паралельного контуру та на його вході:

4. Побудувати графіки залежності повного вхідного опору та його активної і реактивної складових від частоти, а також графік фазової характеристики паралельного коливального контуру для різних значень добротності

.

5. Здійснити математичне моделювання паралельного контуру (рис. 6.4). Виміряти значення струмів у всіх гілках контуру для різних значень добротності контуру. Результати вимірювання занести до табл.6.2 і порівняти з результатами розрахунку.

Рис. 6.4. Математичне моделювання паралельного коливального контуру

Таблиця 6.2.

  , А , А , А , град
Результати обчислення        
Результати математичного моделювання        
Похибка        

 

6. За допомогою віртуального осцилографа (рис. 6.5) виміряти фазовий зсув між струмом на вході контуру та ЕРС . Результатом вимірювання порівняти з результатами розрахунку (табл. 6.2).

Рис. 6.5. Осцилограми результатів моделювання

 

7. Побудувати векторну діаграму струмів при резонансі.

 


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.