Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

Антонич Б.-І. Як зрозуміти поезію // Назустріч. – 1935. - № 9.

Весни розспіваної князь: Слово про Антонича. – Л., 1989.

Гординський С. Лабораторія Антонича // Гординський С. На переломі епох: Літературознавчі статті, огляди, есеї, рецензії, спогади. – Л., 2004. – С. 165-169.

Гординський С. Богдан-Ігор-Антонич. Його життя і творчість // Гординський С. На переломі епох: Літературознавчі статті, огляди, есеї, рецензії, спогади. – Л., 2004. – С. 220-235.

Жулинський М. Із забуття – в безсмертя. – К., 1990. – С.

Ільницький М. Богдан-Ігор Антонич: Нарис життя і творчості. – К.: Рад. письменник, 1991. – 207 с.

Ласло-Куцюк М. Все на світі має свою душу // Дивослово. – 1994. - № 10-11.

Моклиця М. Богдан-Ігор Антонич // Моклиця М. Модернізм в творчості письменників ХХ ст. – Ч. І. Українська література. – Луцьк, 1999. – С. 99-111.

Маринчак В. Різдвяний цикл Б.-І. Антонича в контексті діалогу міфообрядової і релігійної свідомості. – Х., 1994.

Назар М. “Весни розспіваної князь“ // Дивослово. – 1995. - № 10-11.

Неврлий М. Перстені молодості. – Пряшів, 1966.

Неуважний Ф. Закоханий в життя поганин // Дивослово. – 1994. - № 7.

Новикова М. Міфосвіт Антонича // Сучасність. – 1992. - № 9. – С. 83-93.

Павличко Д. Незгасаючий перстень життя // Антонич Б.-І. Велика гармонія (модерні стична поезія ХХ століття). – К: Веселка, 2003.

Рубчак Б. Богдан-Ігор Антонич // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст. : В 4 кн. – К., 1994.- Кн.. 2. – С. 688-695.

Славутич Яр. Від землепоклонства до християнства? (Поезія Б.-І. Антонича) //. Славутич Яр. Меч і перо. – К.: Дніпро, 1992. – С. 252-262.

Стефановська Л. Час у поезії Богдана-Ігоря Антонича // Зустрічі.- 1990. - № 1-2. – С. 166-178.

Стефановська Л. Антонич. Антиномії.: Критика, 2006.

Шевчук В. Легенди Б.-І.Антонича // Шевчук В. Дорога в тисячу років. – К., 1990.

 

Тема 18. Шляхи розвитку української літератури в екзилі

План

 

1. Дві хвилі української літературної еміграції: причини, наслідки.

2. Літературно-мистецька організація – МУР (Мистецький український рух). Його значення в консолідації мистецького життя за межами України.

3. Діяльність літературного об’єднання «Слово».

4. Розвиток видавничої справи. Періодика.

5. Основні риси еміграційної літератури (жанри, мотиви, проблематика образи).

Література

Державин В. Три роки літературного життя на еміграції (1945 – 1947) // У кн. Українське слово. Хрестоматія укр. літератури та літ. критики ХХ ст. / Упоряд. Яременко В., Федоренко Є. – К., 1994. – Кн. 3. – С. 575 – 596.

Ільницький М. Західноукраїнська і емігрантська поезія 20-30-х років. – К., 1992

Погребенник Ф. Еміграція і література // Слово і час. – 1991. - № 10. – С. 22 – 28.

Шерех Ю. (Шевельов)

 

Тема 19. Феномен «Празької школи» в українській літературі

План

1. Історичні та мистецькі передумови формування явища «Празької школи».

2. Світоглядні засади «пражан».

3. Вплив доктрини “державницької літератури” на «вісниківську квадригу» (Є.Маланюк, Л.Мосендз, О.Теліга, О.Ольжич).

4. Тематика та стильові риси поетів «Празької школи»: спільне та відмінне:

a) філософія боротьби і оптимізму в збірці Юрія Дарагана «Сагайдак»;

b) особливості трактування письменником образу гетьмана в поемі «Мазепа»;

c) провідні мотиви творчості Леоніда Мосендза;

d) поетичний світогляд та стильовий синкретизм лірики Олега Ольжича;

e) поезія ніжності і боротьби Олени Теліги.

f) вияв романтичного та неокласичного начала в поезії Олекси Стефановича;

g) історіософські мотиви творчості Оксани Лятуринської;

h) образ ліричної героїні поезій Наталії Лівицької-Холодної;

 

 


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. Використана література
  6. Використана література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 16. Феномен драматургії Миколи Куліша | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.044 сек.