МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 16. Феномен драматургії Миколи Куліша(1892-1937)
План 1. Микола Куліш як творець модерної драми. Особливості творчої манери М.Куліша. 2. «Трагедія фатального незнання дійсності»: п’єса М.Куліша “97“. 3. Комедійний жанр у творчості М.Куліша («Отак загинув Гуска», «Хулій Хурина», «Зона» («Закут»). 4. “Філологічна” комедія “Мина Мазайло” як відбиття реалій доби. 5. “Хвора мрія людства” і її апологети (“Народний Малахій”). 6. “Патетична соната”. Проблематика п’єси. Шукання нової драматичної техніки. 7. Проблематика та оригінальність композиційного рішення драми М.Куліша «Маклена Граса». Література Бжеський Р. Політичні ідеї творчості Миколи Куліші. – Мюнхен, 1955. – 35 с. Вакуленко Д. Талант, не підвладний часу // Київ. – 1988. - № 7. – С. 65-68. Голобородько Я.Ю. Микола Куліш: Сучасний погляд: навч. посібник. – Х.: Основа, 2004. – 142 с. Гречанюк С. Сучасник поколінь прийдешніх // УМЛШ. – 1989. - № 2. – С. 16-25. Залеська-Онишкевич Л. Текст і гра. Українська модерна драма. – Нью-Йорк, Львів: Літопис, 2009. – 471 с. Зубрицька М. Новаторський характер драматургії Миколи Куліша // Сучасність. – 1992. - № 12. – С. 148-150. Кудрявцев М.Г. Драма ідей в українській новітній літературі ХХ ст. – Кам’янець-Подільський, 1997. Кудрявцев М.Г. Вивчення творчості М.Куліша в школі: Посібник для вчителя. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2002. – 64 с. Кузякіна Н. Траєкторії доль. – К.: Темпора, 2010. – 640 с. Куцюк М. Маски Миколи Куліша // Куцюк М. Шукання форми. – Бухарест: Критеріон, 1980. – С. 280-311. Матющенко А. Час героя: Українська драматургія першої третини ХХ ст. – К.: ПЦ “Фоліант“, 2004. – 124 с. Панченко В. Арки і шибениці (драматургія Миколи Куліша). – Кіровоград, 1997. Працьовитий В.С. Український національний характер у драматургії Миколи Куліша. – Л.: Світ, 1998. – 182 с. Семенюк Г.Ф. Микола Куліш і становлення української драматургії радянської доби. - К., 1991. – 55 с. Семенюк Г.Ф. Українська драматургія 20-х років. – К., 1993. Стех М.Р. “Революція маленької людини“ у ранніх п’єсах Миколи Куліша // Свербілова Т, Малютіна Н, Скорина Л. Від модерну до авангарду: Жанрово-стильова парадигма української драматургії першої третини ХХ століття / За ред.. Л.Скорини. – Черкаси, 2009. – 598 с. Сучасність. – 2004. - № 11. – С. 107-118. Танюк Л. Драма Миколи Куліша // Танюк Л. Твори: У 2 т. – К., 1990. – Т. 1. – С. 3-24. Танюк Л. “Читайте “Мину Мазайла“, товариші!" // Вітчизна. – 1989. - № 1. – С. 72-75. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // Шерех Ю. Пороги і Запоріжжя. – Т. 1. – К., 1999. – С. 69-80. Шерех Ю. Друге народження “Народного Малахія“ // Там же. – С. 424-433.
Тема 17. Міфосвіт поезії Богдана-Ігоря Антонича (1909-1937) План 1. Життєпис Б.-І. Антонича. 2. Формування світоглядних засад поета. Погляди Б.-І. Антонича на мистецтво. 3. Експериментаторський характер зб. “Привітання життя“. 4. Мотиви та образи поетичної збірки “Три перстені“. Стильові домінанти. 5. Естетичний пантеїзм та біологізмзбірок “Книга Лева“ та “Зелена Євангелія“. 6. Сюрреалістичне сприйняття світу в зб. “Ротації.
Читайте також:
|
||||||||
|