МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Бойко Ю. Олег Ольжич як поет // Бойко Ю. Вибрані праці. – К., 1992. 2. Войчишин Ю. Ярий крик і біль тужавий: Поетична особистість Євгена Маланюка. – К., 1993. 3. Дараган Ю.Ю. Срібні сурми: Поезії / Біограф. нарис, упоряд. та прим. Л.В.Круценка. – К., 2004. 4. Донцов Д. Трагічні оптимісти // Донцов Д. Дві літератури нашої доби. – Л., 1991. – С. 279-285. 5. Ільницький М. Західноукраїнська і емігрантська поезія 20-30-х років. – К., 1992. 6. Ільницький М. Степове прокляття України // Укр. мова і література в школі . – 1993. – С. 3-10. 7. Ільницький Микола. Юрій Дараган – перший поет “Празької школи” // УМЛШ. – 1992. - № 1992. - № 5-6. 8. Кандиба Олег Два світовідчуття // Ольжич О. Незнаному воякові. – К., 1994. – С. 139-144. 9. Климентова О. Історико-літературний феномен “празької школи“ // Дивослово. – 2003. - № 10. – С. 49-51. 10. Маланюк Є. Спізнене покоління (Леонід Мосендз і інші) // Маланюк Є. Книга спостережень. – К., 1997. 11. Моравкова А. Празька поетична школа. Олег Ольжич. // Ш Міжнар. Конгрес україністів. – К.: Обереги, 1996. – С. 176-182. 12. Неврлий Мікулаш. Празька поетична школа // Муза любові й боротьби: Українська поезія празької школи. – К., 1995. – С. 3-19. 13. ОУН: минуле і майбуття. – К., 1993. – С. 68-81. 14. Ольжич О. Незнаному Воякові / Упоря., післямова й приміт. Л. Череватенка. – К., 1994; Ольжич О. Цитаделя духа / Впоряд., переднє слово й примітки М. Неврлого. – Лондон, 1991.
Творчість Євгена Маланюка План 1. Творчість Євгена Маланюка у контексті еміграційної української літератури. 2. Характеристика збірок та творчих етапів поета. Провідні мотиви та образи поезій. 3. Історіософізм як основа поетичного мислення Євгена Маланюка 4. Своєрідність осмислення образу України в поетичній поета. 5. Інтимна лірика – майстерне відтворення людських почуттів. 6. Релігійно-містична поезія Є.Маланюка. 7. Стильовий синкретизм поезій Є. Маланюка. Засоби поетичної експресивності.
Завдання:прослідкувати розвиток мотиву державобудування у творах Є.Маланюка та Олега Ольжича (скласти цитатну таблицю).
Читайте також:
|
||||||||
|