МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Бжеський Р. Політичні ідеї творчості Миколи Куліші. – Мюнхен, 1955. – 35 с. 2. Голобородько Я.Ю. Микола Куліш: Сучасний погляд: навч. посібник. – Х.: Основа, 2004. – 142 с. 3. Голобородько Я. „Патетична соната України”: Художні версії М.Куліша // Вітчизна. – 1998. - № 1-2. – С. 143-148. 4. Гординский С. Гортаючи сторінки “Патетичної“… До п’ятдесятиріччя “Патетичної сонати“ Миколи Куліша // Гординський С. На переломі епох: Літературознавчі статті, огляди, есеї, рецензії, спогади. – Л., 2004. – С. 245-254. 5. Залеська-Онишкевич Л. Куліш і Брехт: самоспостереження героя та самоспостереження актора // Сучасність. - 1992 - № 1. – С. 131-135. 6. Залеська-Онишкевич Л. Жертвоприношення і відкуплення у “Патетичній сонаті“ Миколи Куліша // Сучасність. – 1998. - № 5. – С. 105-109. 7. Залеська-Онишкевич Л. Роль Великодня у “Патетичній сонаті“ М.Куліша // Слово і час. – 1991.-№ 9. – С. 50-53. 8. Залеська-Онишкевич Л. Роль Великодня у “Патетичній сонаті“ М.Куліша // Слово і час . – 1991. - № 9.- С. 48-53. 9. Зубрицька М. Новаторський характер драматургії Миколи Куліша // Сучасність. – 1992. - № 12. – с. 148-150. 10. Кодак М. Драматика Миколи Куліша («Патетична соната»). – Луцьк: ПВД «Твердиня», 2011. – 112 с. 11. Кореневич М. Експресіонізм у М.Куліша – джерела // Слово і час. – 1998. - № 11. – С. 77-79. 12. Кудрявцев М.Г. Вивчення творчості М.Куліша в школі: Посібник для вчителя. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2002. – 64 с. 13. Куцюк М. Маски Миколи Куліша // Куцюк М. Шукання форми. – Бухарест: Критеріон, 1980. – С. 280-311. 14. Ляхова Ж. “Слухаю музику людської душі…“ // Слово і час. – 1994. - № 11/12. – С. 54-57. 15. Матющенко А. “... Розмова людини самим з собою про зраду й смерть (“Маклена Граса“ і “Патетична соната“ Миколи Куліша і аспект внутрішньої колізії героя) // Дивослово. – 2004. - № 10. 16. Працьовитий В.С. Український національний характер у драматургії Миколи Куліша. – Л.: Світ, 1998. – 182 с. 17. Семенюк Г.Ф. Микола Куліш і становлення української драматургії радянської доби. - К., 1991. – 55 с. 18. Стех М.Р. “Революція маленької людини“ у ранніх п’єсах Миколи Куліша // Сучасність. – 2004. - № 11. – С. 107-118. 19. Танюк Л. “Читайте “Мину Мазайла“, товариші!" // Вітчизна. – 1989. - № 1. – С. 72-75. 20. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // Шерех Ю. Пороги і Запоріжжя. – Т. 1. – К., 1999. – С. 69-80. 21. Шерех Ю. Друге народження “Народного Малахія“ // Там же. – с. 424-433.
Феномен “Празької школи” в українській української поезії План 1. Світоглядні засади та історичні передумови виникнення й існування. 2. Спільність та відмінність мотивів та образів: a) характер осмислення історичного минулого та історіософізм мислення Ю.Дарагана, О.Ольжича, О.Лятуринської, Є. Маланюка; b) «поезія чину» Л. Мосендза, О.Ольжича, О.Теліги; c) образ ліричної героїні поезій Н.Лівицької-Холодної; d) характер поетичної свідомості О.Стефановича. 3. Образ України, іі сучасного і минулого у віршах поетів “Празької школи”. 4. Стильовий синкретизм творчості пражан.
Завдання: 1) зробити мікроаналіз одного вірша будь-кого з поетів «празької школи»; 2) підібрати поетичні цитати, які б характеризували власне бачення образу України у поетів «празької школи»
Читайте також:
|
||||||||
|