Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Бжеський Р. Політичні ідеї творчості Миколи Куліші. – Мюнхен, 1955. – 35 с.

2. Голобородько Я.Ю. Микола Куліш: Сучасний погляд: навч. посібник. – Х.: Основа, 2004. – 142 с.

3. Голобородько Я. „Патетична соната України”: Художні версії М.Куліша // Вітчизна. – 1998. - № 1-2. – С. 143-148.

4. Гординский С. Гортаючи сторінки “Патетичної“… До п’ятдесятиріччя “Патетичної сонати“ Миколи Куліша // Гординський С. На переломі епох: Літературознавчі статті, огляди, есеї, рецензії, спогади. – Л., 2004. – С. 245-254.

5. Залеська-Онишкевич Л. Куліш і Брехт: самоспостереження героя та самоспостереження актора // Сучасність. - 1992 - № 1. – С. 131-135.

6. Залеська-Онишкевич Л. Жертвоприношення і відкуплення у “Патетичній сонаті“ Миколи Куліша // Сучасність. – 1998. - № 5. – С. 105-109.

7. Залеська-Онишкевич Л. Роль Великодня у “Патетичній сонаті“ М.Куліша // Слово і час. – 1991.-№ 9. – С. 50-53.

8. Залеська-Онишкевич Л. Роль Великодня у “Патетичній сонаті“ М.Куліша // Слово і час . – 1991. - № 9.- С. 48-53.

9. Зубрицька М. Новаторський характер драматургії Миколи Куліша // Сучасність. – 1992. - № 12. – с. 148-150.

10. Кодак М. Драматика Миколи Куліша («Патетична соната»). – Луцьк: ПВД «Твердиня», 2011. – 112 с.

11. Кореневич М. Експресіонізм у М.Куліша – джерела // Слово і час. – 1998. - № 11. – С. 77-79.

12. Кудрявцев М.Г. Вивчення творчості М.Куліша в школі: Посібник для вчителя. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2002. – 64 с.

13. Куцюк М. Маски Миколи Куліша // Куцюк М. Шукання форми. – Бухарест: Критеріон, 1980. – С. 280-311.

14. Ляхова Ж. “Слухаю музику людської душі…“ // Слово і час. – 1994. - № 11/12. – С. 54-57.

15. Матющенко А. “... Розмова людини самим з собою про зраду й смерть (“Маклена Граса“ і “Патетична соната“ Миколи Куліша і аспект внутрішньої колізії героя) // Дивослово. – 2004. - № 10.

16. Працьовитий В.С. Український національний характер у драматургії Миколи Куліша. – Л.: Світ, 1998. – 182 с.

17. Семенюк Г.Ф. Микола Куліш і становлення української драматургії радянської доби. - К., 1991. – 55 с.

18. Стех М.Р. “Революція маленької людини“ у ранніх п’єсах Миколи Куліша // Сучасність. – 2004. - № 11. – С. 107-118.

19. Танюк Л. “Читайте “Мину Мазайла“, товариші!" // Вітчизна. – 1989. - № 1. – С. 72-75.

20. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // Шерех Ю. Пороги і Запоріжжя. – Т. 1. – К., 1999. – С. 69-80.

21. Шерех Ю. Друге народження “Народного Малахія“ // Там же. – с. 424-433.

 

Феномен “Празької школи” в українській української поезії

План

1. Світоглядні засади та історичні передумови виникнення й існування.

2. Спільність та відмінність мотивів та образів:

a) характер осмислення історичного минулого та історіософізм мислення Ю.Дарагана, О.Ольжича, О.Лятуринської, Є. Маланюка;

b) «поезія чину» Л. Мосендза, О.Ольжича, О.Теліги;

c) образ ліричної героїні поезій Н.Лівицької-Холодної;

d) характер поетичної свідомості О.Стефановича.

3. Образ України, іі сучасного і минулого у віршах поетів “Празької школи”.

4. Стильовий синкретизм творчості пражан.

 

Завдання: 1) зробити мікроаналіз одного вірша будь-кого з поетів «празької школи»;

2) підібрати поетичні цитати, які б характеризували власне бачення образу України у поетів «празької школи»

 

 


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. Використана література
  6. Використана література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.