МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Воскрекасенко С.Портрети зблизька.- К., 1977. 2. Гальченко С. І сміявся, і плакав з любові. – К., 1992. 3. Дзеверін І. Остап Вишня. – К., 1977. 4. Дузь І. Остап Вишня: Нарис про творчість. – К., 1989. 5. Зуб І. Остап Вишня: Риси творчої індивідуальності. – К., 1991. 6. Косяченко В. “Письменники так спроста не бувають“ // Слово і час. – 1993. - №7. 7. Крижанівський А. Усмішка як надія // Вишня О. Вибране. – К., 1989. 8. Про Остапа Вишню: Спогади. – К., 1989. 9. Семенюк Г.Ф. Ніколи не сміявся без любові... – К., 2001. 10. Цеков Ю. Остап Вишня. До 100-річчя від дня народження. – К.: Знання, 1989. Історико-романтична драматургія Івана Кочерги План 1. Головні проблеми історичної драматургії І.Кочерги. 2. Основні принципи побудови сюжетів та особливості конфліктів у драмах І.Кочерги. 3. Ідейно-тематичний зміст драми “Ярослав Мудрий”. Характер конфліктів. 4. Образ Ярослава Мудрого. 5. Жанрово-стильові та композиційні особливості драми “Ярослав Мудрий”. 6. Місце домислу та історичної правди у творах Івана Кочерги.
Література Агєєва В. Портрет модерніста в соціалістичному інтер’єрі // Стильові тенденції української літератури ХХ ст. – К.: ПЦ Фоліант, 2004. Брюховецький І. Іван Кочерга. Передмова // Кочерга І. Драматичні твори. – К.: Наукова думка, 1989. Голубєва З. І.Кочерга. Літературний портрет. – К., 1981. Дробот П.М. Вивчення творчості І.Кочерги. – К., 1981. Кузякіна Н. Драматург Іван Кочерга. – К.: Рад. письменник, 1968. Семенюк Г.Ф. Українська драматургія 20-х років. – К., 1993.
Новаторство драматургії Миколи Куліша План 1. Творче засвоєння М.Кулішем-драматургом багатовікового досвіду класичної літератури і власні новаторські відкриття. 2. Проблематика, образи та жанрова своєрідність п’єси “Мина Мазайло“. Ознаки жанру меніппеї. Інтертекстуальність сюжету твору (“Міщанин-шляхтич“ Мольєра, “Мартин Боруля“ І.Карпенка-Карого, “Чухраїнці“ О.Вишні). 3. Засоби комічного: “філологічний” та “політичний” аспекти комедії М.Куліша “Мина Мазайло”. 4. Актуальність проблематики п’єси “Народний Малахій“. Осмислення небезпеки фанатичної віри. Засоби творення образу Малахія Стаканчика. 5. Специфіка конфлікту «Патетичної сонати». Полемічний характер твору. 6. Особливості жанру та композиції п’єси “Патетична соната“. Роль музичного підтексту та вертепу в структурній організації тексту. Багатофункціональність ремарок.
Завдання: 1) дослідити жанри драматургії М.Куліша, дати їх визначення знайти визначення жанру “меніппея“ та записати в термінологічний словник; 2) визначити різновиди драматургічного дискурсу в п’єсі “Мина Мазайло“.
Читайте також:
|
||||||||
|