МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Жанр кіноповісті у творчості Олександра ДовженкаПлан 1. Формування світогляду митця. Різноплановість обдарування О.Довженка. 2. Актуальність проблематики кіноповісті “Україна в огні”. 3. Образна система. 4. «Щоденники» як відображення життя душі письменника. Їх мистецька вартість. 5. Гуманістичний пафос “Зачарованої Десни”. Проблематика твору. 6. Майстерність творення образної галереї кіноповісті. 7. Композиція твору: поєднання реалістичного та філософського планів зображення. 8. Особливості стилю кіноповістей О.Довженка.
Завдання: підготувати реферат на тему “Внесок Олександра Довженка у світове кіномистецтво”. Література 1. Довженко О. Україна в огні. Кіноповість. Щоденник.– К., 1990. 2. Довженко О. Твори: У 5 т. – К., 1983-85Довженко і світ. Творчість О.П. Довженка в контексті світової культури. – К., 1984. 3. Дзюба І. Знаки духовної співмірності. Штрихи до світового контексту естетики Олександра Довженка // Дивослово. – 1996. - № 1. 4. Коваленко М.М., Мішурін О.О. Син Зачарованої Десни: Спогади і статті. – К., 1984. 5. Корогодський Р. Хресна дорога “Зачарованої Десни“ // Довженко О. Господи, пошли мені сили. Щоденник, кіноповісті, оповідання, фольклорні записи, листи, документи. – Харків, 1994 6. Корогодський Р. Довженко й український П’ємонт//Сучасність. –1993. – Ч.6. 7. Корогодський Р. Довженко у полоні // Сучасність. – 1992. – Ч. 2. 8. Кочерган Ю.Ф. Олександр Довженко: Проблеми майстерності. – Л., 1983. 9. Кошелівець І. Олександр Довженко. Спроба творчої біографії. – Мюнхен, 1980. 10. Куценко М. Український геній у вигнанні: Олександр Довженко // Слово і час. – 1997. - № 5-6. – С. 89-93. 11. Куценко М. Сторінки життя і творчості О. Довженка. – К., 1975. 12. Новиченко Л. Естетичні уроки Довженка \\ Л.Новиченко. Життя як діяння. Вибр. статті. – К. – 1974. – С. 310-366. 13. Олександр Довженко вчора і сьогодні. Затемнені місця в біографії. Збірник матеріалів. – Луцьк: ВМА «Терен», 2005. – 200 с. 14. Підсуха О. Провісник // Довженко О. Україна в огні. – К., 1991. – С. 6-14. 15. Полум’яне життя. Спогади про О.Довженка. К., 1973. 16. Рудкевич І. Образ автора в кіноповісті О.Довженка "Зачарована Десна" / І.Рудкевич // Слово і час : Науковий журнал Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка НАН України та Національної спілки письменників України. - 2006. - N11. - С. 25-30. 17. Садуль Ж. История киноискусства: от его зарождения до ниших дней. – М., 1957. 18. Сверстюк Є. Розіп’ятий праворуч // Сучасність. – 1994. - № 10. – С. 112-126. 19. Семенчук І. Життєпис О.Довженка. – К., 1991.
Остап Вишня і розвиток сатирико-гумористичної прози План 1. Жанр усмішки у творчості гумориста. 2. Тематична розмаїтість усмішок О.Вишні 20-х років. 3. Проблематика, засоби комічної типізації у гуморесці “Земля обработки требуєть“. 4. Об’єкт сатири і засоби комізму циклу “Чукрен і чухраїнці“. 5. Тематика, проблематика, образи “Мисливських усмішок“. Лірична основа циклу.
Завдання: 1) підготувати доповідь «Новаторство і традиція в творчостіОстапа Вишні-гумориста» 2) 2) з’ясуйте характер розвитку гумористичної та сатиричної прози в українській літературі 20-30-х рр. ХХ ст. (автори, теми, проблеми, жанри).
Читайте також:
|
||||||||
|