МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Жанр кіноповісті у творчості Олександра ДовженкаПлан 1. Формування світогляду митця. Різноплановість обдарування О.Довженка. 2. Актуальність проблематики кіноповісті “Україна в огні”. 3. Образна система. 4. «Щоденники» як відображення життя душі письменника. Їх мистецька вартість. 5. Гуманістичний пафос “Зачарованої Десни”. Проблематика твору. 6. Майстерність творення образної галереї кіноповісті. 7. Композиція твору: поєднання реалістичного та філософського планів зображення. 8. Особливості стилю кіноповістей О.Довженка.
Завдання: підготувати реферат на тему “Внесок Олександра Довженка у світове кіномистецтво”. Література 1. Довженко О. Україна в огні. Кіноповість. Щоденник.– К., 1990. 2. Довженко О. Твори: У 5 т. – К., 1983-85Довженко і світ. Творчість О.П. Довженка в контексті світової культури. – К., 1984. 3. Дзюба І. Знаки духовної співмірності. Штрихи до світового контексту естетики Олександра Довженка // Дивослово. – 1996. - № 1. 4. Коваленко М.М., Мішурін О.О. Син Зачарованої Десни: Спогади і статті. – К., 1984. 5. Корогодський Р. Хресна дорога “Зачарованої Десни“ // Довженко О. Господи, пошли мені сили. Щоденник, кіноповісті, оповідання, фольклорні записи, листи, документи. – Харків, 1994 6. Корогодський Р. Довженко й український П’ємонт//Сучасність. –1993. – Ч.6. 7. Корогодський Р. Довженко у полоні // Сучасність. – 1992. – Ч. 2. 8. Кочерган Ю.Ф. Олександр Довженко: Проблеми майстерності. – Л., 1983. 9. Кошелівець І. Олександр Довженко. Спроба творчої біографії. – Мюнхен, 1980. 10. Куценко М. Український геній у вигнанні: Олександр Довженко // Слово і час. – 1997. - № 5-6. – С. 89-93. 11. Куценко М. Сторінки життя і творчості О. Довженка. – К., 1975. 12. Новиченко Л. Естетичні уроки Довженка \\ Л.Новиченко. Життя як діяння. Вибр. статті. – К. – 1974. – С. 310-366. 13. Олександр Довженко вчора і сьогодні. Затемнені місця в біографії. Збірник матеріалів. – Луцьк: ВМА «Терен», 2005. – 200 с. 14. Підсуха О. Провісник // Довженко О. Україна в огні. – К., 1991. – С. 6-14. 15. Полум’яне життя. Спогади про О.Довженка. К., 1973. 16. Рудкевич І. Образ автора в кіноповісті О.Довженка "Зачарована Десна" / І.Рудкевич // Слово і час : Науковий журнал Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка НАН України та Національної спілки письменників України. - 2006. - N11. - С. 25-30. 17. Садуль Ж. История киноискусства: от его зарождения до ниших дней. – М., 1957. 18. Сверстюк Є. Розіп’ятий праворуч // Сучасність. – 1994. - № 10. – С. 112-126. 19. Семенчук І. Життєпис О.Довженка. – К., 1991.
Остап Вишня і розвиток сатирико-гумористичної прози План 1. Жанр усмішки у творчості гумориста. 2. Тематична розмаїтість усмішок О.Вишні 20-х років. 3. Проблематика, засоби комічної типізації у гуморесці “Земля обработки требуєть“. 4. Об’єкт сатири і засоби комізму циклу “Чукрен і чухраїнці“. 5. Тематика, проблематика, образи “Мисливських усмішок“. Лірична основа циклу.
Завдання: 1) підготувати доповідь «Новаторство і традиція в творчостіОстапа Вишні-гумориста» 2) 2) з’ясуйте характер розвитку гумористичної та сатиричної прози в українській літературі 20-30-х рр. ХХ ст. (автори, теми, проблеми, жанри).
Читайте також:
|
||||||||
|