Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання

Рисунок 55.7 Рисунок 55.8

 

1.Увійти у програму моделювання фізичних експериментів “Crocodile Physics”. Обрати пункт меню Blank model. Увійти в меню Electronics (symbols) – електричні прилади.

2.

       
   
 

Скласти електричне коло, подане на рисунку 55.7, ввести такі величини електричних елементів: ЕРС генератора 9 В, частота генератора 50 Гц, активний опір 300 Ом,

 

індуктивність шпульки 250 Гн. Додати до кола амперметр і вольтметри для відповідних вимірювань згідно рис. 55.8.

3.Змінюючи ємність конденсатора (див. таблицю 55.1), записати покази вольтметра й амперметра в таблицю.

4.Для кожного значення ємності обчислити індуктивний, ємнісний та повний опір, тангенс кута зсуву фаз між струмом і напругою і сам кут, а також відношення ефективної напруги до ефективного струму на джерелі і занести результати в таблицю.

5.Порівняти отримані відношення з обчисленим повним опором кола, тобто обчислити відхи­лення реального опору кола від розрахованого і занести результати в таблицю.

6.Побудувати відповідні векторні діаграми і проаналізувати їх.

Таблиця 55.2

ω, рад/с R0, Ом L, Гн C, нФ Ue, В Ie, А RL, Ом RC, Ом Z, Ом tgφ φ,˚ Ue/Ie, Ом ΔZ, Ом
                       
                 
                 

Контрольні запитання

1. Змінний електричний струм.

2. Одиниці вимірювання сили струму, напруги, опору, ємності, індуктивності, частоти.

3. Назвати й показати елементи схеми на стенді і на малюнку.

4. Діючі значення величини і напруги змінного струму.

5. Закон Ома для змінного струму.

6. Векторна діаграма струму і напруги при включенні в коло активного опору.

7. Векторна діаграма струму і напруги при включенні в коло індуктивного опору.

8. Векторна діаграма струму і напруги при включенні в коло ємнісного опору.

9. Векторна діаграма струму і напруги при послідовному включенні в коло активного, індуктивного та ємнісного опорів.

10. Зсув фаз між струмом і напругою.

11. Імпеданс як векторна сума активного, індуктивного та ємнісного опорів. Показати це за до­помогою векторної діаграми.


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. The peace – порядок
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  10. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  11. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  12. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.




Переглядів: 759

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закон Ома для змінних струмів. | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.