Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Match the phrases and the pictures.

Have lunch, catch the train, cook dinner, have a shower, go to bed, have breakfast, watch TV, leave work, leave house, get up.

 

 

3. Match the pictures and the time:

    1. It’s nine o’clock. 2. It’s half past two. 3. It’s quarter past seven. 4. It’s half past eight. 5. It’s quarter to seven.   1. __ 2. __ 3.__ 4.__ 5.__

Make sentences about Philip.

Example: Philip gets up at 7 am………


Читайте також:

  1. A dining table with some chairs to match
  2. Exercise 17. Match the definitions with the terms .
  3. Exercise 2. Match the synonyms.
  4. I. Match each word on the left to its correct definition on the right
  5. I. Match each word on the left to its correct definition on the right
  6. I. Match each word on the left to its correct definition on the right
  7. I. Match each word on the left to its correct definition on the right
  8. II. Listen to the following piece of information about cellulose. Fill in the missing words or phrases
  9. II. Read the following text paying attention to the highlighted words. Explain or interpret the contextual meaning of the underlined phrases
  10. II. Read the following text paying attention to the highlighted words. Explain or interpret the contextual meaning of the underlined phrases
  11. II. Read the following text paying attention to the highlighted words. Explain or interpret the contextual meaning of the underlined phrases
  12. II. Read the following text paying attention to the highlighted words. Explain or interpret the contextual meaning of the underlined phrases




Переглядів: 841

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Discuss with your friend. | Read the text and fill in the timetable with the appropriate time and activity.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.