![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи.1. Встановити горизонтально основу балістичного маятника за допомогою регулювальних гвинтів. 2. Розмістити рухомі тягарці 3. Відхилити маятник на деякий кут (не більше 15º ) і виміряти час Пункт 3 повторити 5 разів. 4. Розмістити рухомі тягарці Пункт 4 повторити 5 разів. Результати занести до таблиці 1. 5. Обчислити сталу установки
Провести статистичну обробку визначення С , як для прямих вимірювань: 1).Обчислити середнє значення сталої установки
де n – кількість дослідів (n = 5 ); і – номер досліду. 2). Обчислити середню квадратичну похибку
3). Обчислити довірчий інтервал
де 4). Записати відповідь в інтервальній формі
Знайти середнє значення 6. Тепер приступаємо безпосередньо до визначення швидкості кулі: розрівняємо пластилін від слідів попередніх пострілів. Встановлюємо пластинку маятника 3 на нуль кутової шкали. Підготовлюємо пристрій до пострілу. 7. Натиснути кнопку «Сброс». Виконати постріл. Виміряти максимальний кут відхилення Виміряти Дослід повторити не менше 5 разів. 8. За формулою 9. Провести статистичну обробку результатів вимірювання швидкості руху кулі як для прямих вимірів (якщо не було іншої вказівки викладача). 1). Обчислити середнє значення швидкості кулі
де n – кількість дослідів; і – номер досліду. 2). Обчислити середню квадратичну похибку
3). Обчислити довірчий інтервал
де 4). Записати відповідь в інтервальній формі
Довірчий інтервал
Таблиця 1
Таблиця 2
Контрольні запитання
1. Сформулюйте закон збереження моменту імпульсу системи. 2. Сформулюйте закон збереження механічної енергії. 3. Від чого залежить період крутильних коливань ? 4. Від чого залежить модуль кручення 5. Запишіть вираз для моменту інерції балістичного маятника. 6. В чому полягає принцип вимірювання швидкості руху кулі в даній роботі. 7. Запишіть кінцеву формулу для обчислення швидкості руху кулі. Література:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|