МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи
1. Виміряти діаметри циліндра Dц, диска Dд і відстань між осями циліндрів ( 2l ). Обчислити радіуси циліндра ( Rц=Dц/2 ), диска (Rд=Dд/2) і відстань між віссю циліндра та віссю диска ( l=2l/2 ). Результати записати в таблицю 9.1. Табл.9.1
2. Зняти з диску циліндри. 3. Закрутити диск без циліндрів на кут 10º і дозволити йому здійснювати крутильні коливання. 4. Визначити час t, за який диск здійснює n=10º повних коливань. 5. Виконати не менше п’яти дослідів по визначенню часу t. Результати записати в таблицю 9.1. 6. Для кожного досліду обчислити період коливань диска без циліндрів ( T=t/n ). Результати записати в таблицю .9.1. 7. Закріпити циліндри на диску. 8. Закрутити диск разом з циліндрами на кут 10…15º і визначити час tс, за який здійснюється nс =10 повних коливань. Виконати не менше п’яти дослідів по визначенню часу tс. Для кожного досліду обчислити період коливань диску разом з циліндрами ( Tс=tс/nс ). Результати записати в таблицю 9.1. 9. За формулою (9.9) знайти дослідні значення моменту інерції Іцz одного циліндра. Результати записати в табл.. 9.1. 10. Обчислити середнє значення . 11. Провести статистичне опрацювання результатів вимірювання дослідних значень моменту інерції циліндра Іцz за довірчої ймовірності Р = 0,95: Результат записати в інтервальній формі: ; Р = 0,95. 12. Обчислити теоретичне значення моменту інерції циліндра Ітеор за теоремою Штейнера за формулою (9.10) (маси циліндрів та диску вказані на приладі). Результат записати в табл. 9.1. 13. Порівняти середнє дослідне і теоретичне значення моменту інерції досліджуваного циліндра.
Контрольні запитання
1. Що називається моментом інерції матеріальної точки, фізичного тіла відносно деякої осі? 2. Фізичний зміст моменту інерції. Одиниця його вимірювання в СІ. 3. Сформулюйте теорему Штейнера, запишіть (доведіть) та поясніть її математичну формулу. 4. Запишіть (виведіть) формулу, за якою у даній роботі визначається дослідне значення моменту інерції циліндра. 5. Знайдіть момент інерції кулі радіуса R і масою m відносно осі дотичної до кулі, застосовуючи теорему Штейнера.
Література: , §11,12; §1.1–1.3 ; , §7, 8 ; , §34,35,36, 39. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|