![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хід виконання роботи
1. Взяти у лаборанта тіло – паралепіпед. Виміряти (або записати з стенду) його масу 2. Визначити момент інерції рамки маятника 3. Пункт 2 повторити 5 раз. Результати вимірювань і обчислень занести в таблицю 2. Обчислити 4. Зафіксувати в рамці паралепіпед з довгим ребром 5. Зафіксувати в рамці паралепіпед з довгим ребром 6. Обчислити середні значення 7. Провести статистичну обробку результатів вимірювань. 1). Обчислити середньоквадратичні похибки
де і – номер досліду; n – кількість дослідів. 2). Обчислити довірчий інтервал
де
Результати записати в інтервальній формі в одиницях СІ
Довірчі інтервали
Зробити висновки.
Таблиця 6.1
Таблиця 6.2
Контрольні запитання
1. Що називається моментом інерції матеріальної точки відносно осі обертання? 2. Який фізичний зміст моменту інерції тіла? 3. Від чого залежить момент інерції тіла? 4. Як визначається момент інерції тіла відносно осі обертання? 5. Поясніть суть методу визначення моменту інерції тіла в даній роботі. 6. Виведіть формулу для обчислення моменту інерції рамки маятника без тіла і формулу для обчислення моменту інерції тіла. 7. Запишіть диференціальне рівняння крутильних коливань в даній роботі і його розв’язок. Запишіть, як залежить циклічна частота
Література:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|