МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи
1. За допомогою маховичка 5 встановити кут нахилу маятника в межах 15...60º (за вказівкою викладача). 2. Підключити прилад до електричного кола. Натиснути клавішу „Сеть”. Обнулити індикатори, натиснувши на клавішу „Сброс”. Переконатися, що лампочка фотоелектричного датчика горить. 3. Намотуючи нитку 8 на котушку 7, встановити необхідну довжину маятника, щоб покажчик 10 перетинав світловий пучок фотоелектричного датчика. 4. Відхилити кулю 9 на певну кількість А0. поділок шкали. Записати значення А0 в таблицю 14.1.
Таблиця 14.1
5. Відпустити кулю і дати маятнику вільно коливатися. Маятник має зробити n повних коливань (рекомендується брати n=10). 6. Клавішу „Стоп” натискати, коли на індикаторі 13 висвітлюється число рівне n-1 коливання (n-1=9 при n=10). Одночасно фіксувати значення кінцевої амплітуди коливань Аn (число поділок). Записати ці значення n та Аn в таблицю 14.1. 7. Записати значення часу t, що висвітилося на індикаторі 14, за який здійснилося n повних коливань, у таблицю 15.1 8. Визначити період коливань як Т=t/n. Записати значення Т в таблицю 15.1. 9. Розрахувати за рівнянням логарифмічний декремент згасання. Записати це значення δ в таблицю 15.1. 10. Розрахувати за рівнянням (14.8) коефіцієнт згасання β. Записати це значення β в таблицю 14.1. 11. Виконати не менше п’яти дослідів (п.п.4-10). 12. Провести статистичне опрацювання результатів визначення логарифмічного декременту згасання δ та коефіцієнта згасання β за довірчої ймовірності Р = 0,95. Обчислити величини , , , , використавши методику обчислень для прямих або непрямих вимірювань (яку саме вказує викладач). Результати записати в інтервальній формі: ; Р = 0,95; ; Р = 0,95.
Контрольні запитання
1. Дайте означення характеристик коливального руху (амплітуді, частоті, періоду, фазі). Які одиниці їх вимірювання в СІ? 2. Назвіть характерні ознаки згасаючих коливань. 3. Запишіть (виведіть) диференціальне рівняння згасаючих коливань. 4. Запишіть та поясніть рівняння, яке є розв’язком диференціального рівняння згасаючих коливань. 5. Запишіть та поясніть вираз, за яким визначається амплітуда згасаючих коливань. 6. Від чого залежить період (частота) згасаючих коливань? 7. Що таке логарифмічний декремент згасання? Поясніть його фізичний зміст. 8. Доведіть формулу для розрахунку логарифмічного декремент у згасання, якщо відомі амплітуди початкового та n-го коливань. 9. Що таке коефіцієнт згасання? Одиниця його вимірювання у СІ. В чому полягає його фізичний зміст. 10. Запишіть (доведіть) формулу, яка пов’язує між собою коефіцієнт згасання та логарифмічний декремент згасання?
Література: § 17, 18, 20 ; § 13, 14, 16 ; § 63, 64, 66.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|