МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конспект роботиЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Під час подальшої роботи над конспектами з метою використання цих матеріалів для підготовки повідомлення до семінарського заняття, доповіді, виступу тощо користуйтеся загальноприйнятою системою виділення основних тез, ідей: а) підкреслення окремих фраз у тексті: - пряма лінія - виділення важливої думки; ~ хвиляста лінія - незрозуміле або те, проти чого будете виступати; \ вертикальна лінія на полях - особливо важлива думка; б) виділення на полях: ? - питання; ?? - сумнівно; !!! -цікаво, звернути увагу; V- - вставка, доповнення. ЯК ГОТУВАТИСЯ ДО ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ 1. Добре продумати тему виступу; підготувати заздалегідь матеріал, з яким збираєтеся виступати. 2. З'ясувати мету і адресата мовлення: бажання проінформувати слухачів чи переконати їх у чомусь, спонукати до якоїсь дії чи розважити. 3. Основа виступу - план. Згрупувати інформаційні матеріали відповідно до плану виступу. 4. Опрацьовуючи потрібну інформацію, дбати про композицію виступу (загальноприйнята композиція - вступ, основна частина, висновок). 5. Розвивати думку у своєму виступі можна по-різному, і пояснювати, описувати, розповідати, доводити. Добирати відповідні мовні засоби, характерні для обраного стилю і типу мовлення. 6. Написати повний текст виступу і кілька разів прочитати його. 7. Прочитати свій виступ вдома комусь із рідних або друзям. Це допомагає уточнити зміст, знайти потрібні слова і необхідний тон, інтонацію. ЗРАЗОК СТАТТІ ТА ЇЇ КОНСПЕКТУ Стаття Розмовляючи, ми ніколи не замислюємося над тим, а яке це - старе чи молоде, давнє чи недавнє, хіба що якась обставина зверне на це нашу увагу. Та й не дивно: адже переважна більшість найчастіше вживаних слів - це слова, можна сказати, «вічні»: вони настільки давні, що були вже тоді, коли ще не було самих слов'янських мов. Однією з яких є українська мова, а була праслов'янська - своєрідна й зміна - мовна єдність. Такі слова, як рука, нога, голова, ніс, дім, вікно, стп мати, син, отець, брат, сестра та інші є в мовах усіх слов'ян з прадавніх часів. Знати вік слова - не просто цікаво, це ще й важливо для всіх, хто хотів би мати високу мовну культуру. Ось ряд слів, які нам усім з бо зустрічаються щодня - в газетах, по радіо, в телепередачах: ент догматик, комітет, опозиція, організація, енергія, фат катастрофа, екземпляр, індивідуалізм. Знаєте, звідки вони виг.: листів і щоденникаТ. Шевченка! Важко повірити, правда? Подивіться, як близько сходяться поняття "культура "загальна культура": людина, яка знає вік слова, знає його походження, знає, які історичні, культурні чи побутові причини викликали його появу, отож і знає, як ним найкраще користуватися. Читайте також:
|
||||||||
|