МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаток Б«Практичні поради щодо самостійного опрацювання наукових джерел» ЯК ПРАЦЮВАТИ З КНИГОЮ 1. Для ознайомлення в загальних рисах зі змістом книги необхідно а) прочитати титульну сторінку - прізвище автора, заголовок.: і видання; б) прочитати анотацію (коротку інформацію про цю книг; вміщену на зворотному боці титульної сторінки; в) уважно ознайомитися зі змістом, вміщеним або в кінці книг, або після титульної сторінки; г) прочитати передмову або вступ; 2. Під час читання звернути увагу на: а) назви окремих розділів, частин, параграфів і т. ін.; б) вдумливо ставитись до слів і словосполучень, виділених різним}шрифтами (розрядкою, курсивом, півжирним та ін.); в) з'ясувати значення незрозумілих слів за допомогою словникита енциклопедій; г) звернути увагу на посилання (позначаються зірочкою або:цифрою) і зразу ж уважно прочитати пояснення (внизу сторінки). 3. Для засвоєння змісту прочитаного необхідно: а) поділити прочитаний матеріал на частини, виділити в них найголовніше; б) скласти план (простий, складний), тематичні виписки, тези або конспект. ЯК СКЛАДАТИ ТЕЗИ СТАТТІ 1.Попередньо переглянути статтю, продумати мету, яку ви ставите перед собою, приступаючи до її опрацювання. 2. Уважно прочитати статтю, визначити її основну думку. 3. Поділити статтю на смислові частини, визначити всі мікротоми. 4. Сформулювати пункти плану, логічно пов'язавши їх між собою. 5. Сприймаючи текстову інформацію, намагатися чітко уявити, що є важливим для автора, а що для вас - як читача. 6. Вибирати для тез основні ідеї та положення, відділивши важлві деталі від подробиць, записати їх словами автора або власними слова : розмістивши в певній послідовності. 7. Керуватися найголовнішим принципом нотування чужого тексту - не допускати перекручень змісту. ЯК СКЛАДАТИ ПЛАН, ТЕЗИ І КОНСПЕКТ Прочитати текст, визначити його тему та основну думку. 1. Поділити текст на логіко-смислові частини. 2. Дібравши заголовок до кожної частини, матимемо план тексту. 3. Поставити до кожної логіко-смислової частини тексту запитання: "Про що говориться в цій частині?" 4. Знайти в тексті відповідь. Записавши її стисло власними словами або словами автора, матимемо тези. 5. Доповнивши тези конкретним матеріалом, фактами, взятими з тексту цитатами, матимемо конспект. 6. Складаючи план, тези чи конспект, записати прізвище автора, повну назву роботи, рік, видавництво, назву журналу чи газети, в якому вона надрукована. 7. Виділяти в конспекті розділи, параграфи, пункти, відокремлювати їх один від одного. 8. Після кожної закінченої частини робити інтервал (сюди можна виписати нові замітки). 9. Виділяти основні тези, ідеї різними кольорами, підкресленням, значками та ін. Читайте також:
|
||||||||
|