Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ З БІОСТАТИСТИКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

 

Змістовний модуль 1

Введення в біостатистику. Епідеміологічні дослідження та їх аналіз.

1. Теорія та поняття статистичного спостереження, етапи його проведення. Методологічні основи, форми та способи статистичного спостереження та збору даних.

2. Види вибіркових досліджень, поняття рандомізації та стратифікації, дизайн клінічних досліджень.

3. Групування статистичних даних, методи, значення. Види групувань, принципи побудови статистичних групувань та класифікація. Співставність статистичних групувань. Поняття про багатомірні класифікації.

4. Статистичні таблиці, їх характеристика, види правила побудови. Методичні основи читання та аналізу таблиць.

5. Поняття про нечислові дані, якісні ознаки.

6. Поняття про статистичні показники, їх види, форма представлення.

7. Абсолютні дані, відносні величини, їх практичне значення.

8. Види відносних величин, методика їх розрахунку та методичні основи застосування для аналізу даних.

9. Графічні методи аналізу даних. Види графіків, правила побудови.

10. Поняття про фактори ризику. Показники ризику, методика їх розрахунку та аналізу. Практичне використання методики оцінки ризиків.

11. Проблеми співставлення статистичних показників. Види методів стандартизації, характеристика, оцінка результатів.

12. Види рядів динаміки. Основні правила побудови та аналізу динамічних рядів при вивченні динаміки медико-біологічних явищ.

13. Основні показники аналізу динамічних рядів.

14. Основні обробки динамічного ряду з метою визначення тренду.

15. Співставність динамічних рядів.

16. Середні величини в клінічних та епідеміологічних дослідженнях, їх види, практичне значення, методи розрахунку.

17. Поняття варіації, її значення. Мінливість параметрів сукупності, методи оцінки. Відносні показники варіації: коефіцієнти варіації та відхилення, їх оцінка.

18. Міри варіації, поняття про закони розподілу, їх види , характеристика.

19. Вибіркове спостереження як джерело статистичної інформації.

20. Нульова та альтернативна гіпотези.

Змістовний модуль 2

Аналітична статистика.

21. Похибки першого та другого роду. Рівень значимості статистичних критеріїв.

22. Середня похибка середньої та відносної величин, довірчий інтервал.

23. Оцінка вірогідності різниці: критерії Стьюдента, методика розрахунку, його оцінка, типові помилки використання.

24. Обґрунтування випадків випадків використання непараметричних методів оцінки, їх значення.

25. Види порівнюваних сукупностей, їх характеристика.

26. Аналіз та оцінка результатів у пов’язаних сукупностях, критерії знаків, Вілкоксона.

27. Перевірка статистичної гіпотези для незалежних вибірок, критерій Колмогорова-Смірнова, Уайта, серійний. Критерій Хі-квадрат, його оцінка та практичне застосування.

28. Визначення зв’язку між кількісними перемінними. Кореляція , види коефіцієнтів кореляції.

29. Коефіцієнт лінійної кореляції, його оцінка, характеристика.

30. Непараметричні методи оцінки зв’язку - ранговий коефіцієнт кореляції.

31. Регресійний аналіз, коефіцієнт регресії, рівняння регресії.

Використання регресійного аналізу для прогнозування.

 

 

ВІДПОВІДІ НА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:

Відповіді №1( Організація стат. дослідження):


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  12. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи




Переглядів: 640

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання до практичного заняття №9 | Д, 2-В, 3-В, 4-А, 5-А, 6-Е, 7-А, 8-А, 9-А, 10-С, 11-Е, 12-Д.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.