МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Політика та етнонаціональні відносини1. Сутність етносу та нації. 2. Національні відносини в сучасному житті суспільства. 3. Національне питання та шляхи його розв'язання. 4. Етнонаціональна політика України. Після опрацювання теми студент повинен: Вивчення першого питання треба розпочати зі з'ясування сутності понять „суб'єкт” та „об'єкт” етнонаціональної політики, розкрити зміст суб'єкт-об'єктних відносин етнонаціональних спільнот-етносів, націй, етнічних та етнографічних груп, національних меншин тощо. При вивченні другого та третього питання важливо усвідомити те, що в світі фактично не існує моноетнічних держав і тому етнонаціональна політика займає одне з провідних місць у державній політиці. Для усвідомлення цього необхідно з'ясувати, що є об'єктом етнонаціональної політики, а також, як задовольняються етнічні інтереси і потреби різних етнічних груп, які механізми застосовуються для гармонізації етнонаціональних відносин, врегулювання та локалізації міжнаціональних конфліктів. Крім цього, слід засвоїти загальновизнані принципи етнополітики, яких дотримуються більшість країн сучасного світу, нормативні акти окремих країн та норми міжнародного права, що регулюють етнополітику. Четверте питання присвячене аналізу особливостей етнонаціональної політики в сучасній Україні. Визначення таких особливостей передбачає з'ясування стану етнонаціональних відносин у державі, забезпеченості міжетнічних та міжнаціональних стосунків нормативними актами, розкриття сутності етнонаціональної політики та її основних принципів. Завдання для самостійної роботи: 1. Що таке «нація»? Які існують визначення нації? 2. Чим відрізняється етнічна нація від політичної? 3. Чим відрізняється національна держава від багатонаціональної? Монокультурна держава від багатокультурної? Чи є Україна монокультурною державою? Національною державою? Відповіді обґрунтуйте. 4. В чому полягає принцип толерантності? 5. Чи може нація існувати без власної унормованої мови? Відповідь обґрунтуйте. 6. Охарактеризуйте основні демократичні державно-політичні підходи до оптимізації становища національних меншин. 7. Що таке етнічна група? Чим відрізняється етнічна нація від етнічної групи? 8. В чому полягає проблема сумісності націоналізму і демократії? 9. Що таке шовінізм? Як ви його оцінюєте? 10. Яка національна політика української держави і якою мірою вона сприяє консолідації української нації?
Читайте також:
|
||||||||
|