МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
ЛітератураМодуль 3. Організація системи антикризового менеджменту підприємства Практичне заняття №9 (2 год.). ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПРИ АНТИКРИЗОВОМУ УПРАВЛІННІ Сутність та особливості формування кадрового потенціалу підприємства. Реалізація антикризової кадрової політики. Система антикризового управління персоналом.
Теоретичні відомості Ключові слова:трудовий капітал, трудовий потенціал, кадрова політика, антикризове управління персоналом.
Контрольні питання: · Поняття людського капіталу. · Ознаки соціальної кризи. · Характеристика кадрової політики при управлінні кризовими явищами. · Система управління персоналом в системі антикризового менеджменту. · Принципи збереження кадрового потенціалу у період кризи. · Професійні якості кризис-менеджера. · Принципи формування кризис-гурп. · Критерії визначення ефективності управлінської команди. · Форми підвищення кваліфікації фахівців у галузі антикризового управління. Теми рефератів: · Система антикризового управління персоналом. · Антикризова політика в управлінні персоналом. · Модель менеджера антикризового управління. · Формування кризи-групи. Практичне завдання: Прийміть участь у діловій грі,завдання до якої наведено у додатку Г.
Завдання для перевірки знань: 1. Реакція персоналу на кризу підприємства послідовно проходить такі фази: а) шок — відступ — адаптація — оволодіння ситуацією; б) оволодіння ситуацією — шок — відступ — адатація; в) адаптація — шок — відступ — оволодіння ситуацією.
2. Причини кризи «розподілюваних цінностей» такі: а) низька кваліфікація керівників; б) деструктивні конфлікти між працівниками; в) керівник не сприймається, як «свій»; г) неготовність персоналу до сприйняття кризи.
3. Позначте цифрами у відповідному порядку послідовність робіт (етапів) або відповідність між частинами моделей, позначених цифрами, і визначеннями. У моделі, що характеризує типологію конфліктів, які відбуваються на підприємстві, цифрами позначено різні типи конфліктів. Зазначте у кружечках відповідні цифри:
комунікативні конфлікти — О; ціннісні конфлікти — О; орієнтаційні конфлікти — О; функціонально-рольові конфлікти — О. Література
Практичне заняття №10 (2 год.). ТЕХНОЛОГІЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ Суть і процес створення системи раннього попередження і реагування на кризові ситуації. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|