Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

Поточний контроль знань студентів здійснюється за наступними критеріями:

- відповідь оцінюється на «відмінно», якщо вона базується на самостійному творчому мисленні. Знання структури курсу, теми, мікротеми, висвітлення питання, вміння складати тезисний план і користуватися понятійним апаратом. Грамотно і логічно будувати усний текст відповіді. Студент без зволікань дає відповідь на основні і додаткові питання. Програмний матеріал засвоєно повністю ґрунтовні знання першоджерел, нормативно-правових актів, вміння робити узагальнення і висновки, використовуючи додаткову літературу.

- відповідь студента оцінюється на «добре», якщо базується на самостійному аналізі даного питання. Хороші знання структури тексту, висвітлення матеріалу – грамотне і по суті. Хороше засвоєння програмного матеріалу. Володіння навичками і засобами виконання практичних завдань. Можливі несуттєві неточності в поясненні деяких не основних питань. Знання першоджерел, нормативно-правових актів та іншої передбаченої програмою літератури.

- відповідь студента на семінарському занятті оцінюється на «задовільно», якщо відповідь ґрунтується на рівні репродуктивного мислення. Слабкі знання структури курсу допускає помилкові тлумачення термінів, формулювань. Спостерігаються порушення послідовності у висвітленні питання. Виникають проблеми при виконанні практичних завдань. Засвоєно лише основну частину програмного матеріалу, яка охоплює тільки вузлові питання, що мають визначальне значення для поняття багатьох тем курсу. Знає лише основний зміст першоджерел і недостатньо володіє знанням понятійного апарату, нормативно-правового матеріалу, навичками узагальнення і висновків.

- студент отримує оцінку «незадовільно», якщо не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки, не володіє знаннями з нормативно-правової бази, не може пов'язати даний матеріал із сучасністю, не знає основного матеріалу першоджерел.

Підсумковий контроль знань студентів:

Для підготовки до успішної здачі підсумкового контролю необхідно повторити весь матеріал навчального курсу. В цьому вам допоможуть тези лекцій, методичні рекомендації до семінарських занять, завдання для самостійної роботи, словник термінів і понять, контрольні питання, рекомендована до кожної теми додаткова література.

Підсумковий контроль проводиться у формі усного і спиту шляхом постановки викладачем питань, розв‘язання студентом задач, вправ тощо або письмовій формі. Для успішного складання підсумкового контролю студент повинен:

Знати:

Термінологію з курсу – вміти тлумачити різні терміни. У цьому допоможе словник термінів і понять, складений протягом всього періоду вивчення навчальної дисципліни.

Вміти:

1. порівнювати різні точки зору, робити власні висновки;

2. класифікувати юридичні факти, дати їм оцінку тощо;

3. диференціювати або інтегрувати знання за окремими проблемами;

4. застосовувати правила, методи, принципи, нормативно-правові акти для вирішення конкретної ситуації;

 

Знання студентів оцінюються у формі усного іспиту за білетами, складеними відповідно до програми курсу дисципліни «Податкове право України». Під час підготовки до відповіді не дозволяється користуватись навчальною літературою, конспектами, довідниками та іншими допоміжними матеріалами.

Відповідь студента, яка оцінюється на «Відмінно», має відповідати таким вимогам: розгорнутий і вичерпний виклад теоретичних положень матеріалу; знання норм Податкового кодексу України та інших необхідних нормативно-правових актів у сфері оподаткування та поставлених у білеті питань, обов’язкове на них посилання; правильне розкриття змісту понять і категорій; уміння самостійно робити логічні висновки і узагальнення, обґрунтувати свої відповіді; здатність користуватися методами наукового аналізу правових явищ і вміння характеризувати їх риси; здатність висловлювати та аргументувати власну думку відносно інших погляді на поставлені питання; використання фактичних і статичних даних, теоретичних концепцій та спеціальної літератури з питань поставлених у білеті; правильне розв’язання правових ситуацій, що стосуються конкретних питань або явищ.

Відповідь оцінюється на «Добре»,якщо в ній: не висвітлюється хоча б одне з питань, що вказані в білеті; при розкритті змісту питань за зазначеними вище критеріями зроблено помилки, що стосуються відповідей на теоретик ні питання; нечітке знання нормативного матеріалу; неточні посилання на конкретні поняття та події; незнання явищ, дат, цифрового матеріалу, невміння розв’язувати ситуаційні завдання тощо.

Відповідь на питання білета оцінюється на «Задовільно», якщо: при висвітлені поставлених питань не враховано два пункти із зазначених у вимогах до найвищого балу; водночас є недоліки, що їх окремо характеризують критерії оцінки «добре»; при розкритті змісту поставлених питань допущені деякі помилки щодо суті і змісту теоретичних положень, визначення категорій понять виявлено незнання нормативного матеріалу, невміння розв’язувати ситуаційні завдання, визначати суттєві елементи правового регулювання правових явищ тощо.

Відповідь на питання оцінюється на «Незадовільно», якщо: порівняно з відповіддю на «відмінно» при розкритті до поставлених питань не враховано три пункти із зазначених у вимогах до найвищого балу; і два чи більше недоліків, які окремо характеризують критерій оцінки «задовільно»; відсутні належні аргументи, зроблені неправильні висновки; характер відповідей показує, що студент, який складає іспит, неправильно зрозумів суть питання, не знає правильної відповіді, а тому при відповіді на поставлені питання допустив груби помилки.

 



Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  6. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  7. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  8. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  9. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  10. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  11. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  12. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Усний виклад реферату | РОЗДІЛ VІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.