МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Бомба М. Я. Землеробство з основами ґрунтознавства, агрохімії та агроекології: Навч. посіб. / .Я. Бомба, Г.Т. Періг, С. М. Рижук [та ін.]. – К.: Урожай., 2003. – 400 с. 2. Гладюк М. М. Основи агрохімії. Хімія в сільському господарстві /М. М. Гладюк. – К.; Ірпінь: Перун, 2003. – 288 с. 3. Купчик В. І., Грунти України: властивості, генезис, менеджмент родючості / В.І. Купчик, В.В. Іваніна, Г.І. Нестеров та ін..; Навч. посібник. За ред.. В.І. Купчика. – К.: Кондор, 2007. – 414 с. 4. Лопушняк В. І. Агрохімічне обслуговування сільськогосподарських формувань: навчальний посібник /В. І. Лупушняк, І. О. Корчинський, М. М. Вислободська [та ін.]. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2011. – 288 с. Практична робота № 2 Тема. Реакція грунтового розчину
Мета: ознайомити студентів із реакцією грунтового розчину Основні терміни Кислотність грунту – це його здатність підкислювати рунтовий розчин чи розчин солей внаслідок наявності у складі грунту кислот, а також ввібраних катіонів водню та алюмінію. Актуальна кислотність – це кислотність грунтового розчину, яка створюється органічними кислотами, вугільною кислотою та гідролітично кислими солями, її можна визначити вимірюванням рН водної витяжки з грунту. Потенційна кислотність – це кислотність яка зумовлюється наявністю іонів Н+ та АI3+ , увібраних грунтовим вбирним комплексом. Потенційна кислотність завжди більша за актуальну, бо вона складається з кислотності грунтового розчину і кислотності, що утворюється за рахунок увібраних грунтом іонів Н+, Мn2+, АI3+. Потенціальну кислотність поділяють на обмінну і гідролітичну. Обмінна кислотність - це кислотність яку визначають наявністю іонів Н+ і АI3+, які витісняє з грунтового вбирного комплексу нейтральна сіль сильної основи і сильної кислоти. Гідролітична кислотність – вид кислотності, яка виявляється під час обробітку грунту гідролітично лужними солями. Буферна здатність – це властивість грунтів протистояти зміні реакції грунтового розчину, яка відбувається в грунті після внесення кислих або лужних добрив.
Читайте також:
|
||||||||
|