Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Городній М.М. та ін. Агроекологія, 1993. - С. 80 - 146.

2. Гладюк М. М. Основи агрохімії. Хімія в сільському господарстві /М. М. Гладюк. – К.; Ірпінь: Перун, 2003. – 288 с.

3.Кравців Р.Й., Черевко М.В. Екологічніосновифермерських госпо-дарств.,2005. - С. 68-81.

4. Лопушняк В. І. Агрохімічне обслуговування сільськогосподарських формувань: навчальний посібник / В. І. Лупушняк, І. О. Корчинський, М. М. Вислободська [та ін.]. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2011. – 288 с.

5. Надточій П. П. Охорона та раціональне використання природних ресурсів і рекультивація земель: Навч. посібник / П. П. Надточій, Т. М. Мислива, В. В. Мороз [та ін.]. Житомир: Вид. «Державний агроекологічний університет», 2007. – 420 с.

6.Павленко М.К. Основи землеробства, 1977. -С. 197-243.

 

Питання для самоконтролю

1. Яке значення азоту в живленні рослин ?

2. Вкажіть основне джерело азоту для рослин?

3. З яких форм азоту складається азотний фонд грунту?

4. Що таке амоніфікація, нітрифікація і денітрифікація?

5. Умови ефективного використання добрив.

 

 


Практична робота № 4

Тема. Фосфор у ґрунті та шляхи регулювання фосфатного режиму

 

Мета: ознайомити студентів із значенням фосфору для рослин і особливостями його засвоєння.

 

Основні терміни

Фосфа́ти– це солі фосфатної кислоти. Оскільки фосфатна кислота є триосновною, від неї походять три ряди солей. Першу з цих солей називають дигідрогенфосфатом натрію, другу - гідрогенфосфатом натрію, а третю - нормальним (середнім) фосфатом натрію.

Фосфорити–це осадова гірська порода морського походження, сформована головним чином з фосфату кальцію (P2O5), а також кварцу, кальциту, доломіту, халцедону, ґлауконіту, карбонатів, гідратів, оксидів заліза і та ін., другорядних мінералів – глинистих, алюмосилікатів, піриту, гідроксидів заліза та органічної речовини, зцементованих фосфатом кальцію або збагачених скупченням жовен чи оолітів.

Ретоградація фосфору - це процес переводу водорозчинних фосфатів у нерозчинну форму. Найчастіше цей процес протікає у кислих грунтах, особливо у буроземах.

Тиглі порцелянові – посудина, яка використовуються для нагрівання речовин, спалювання органічних сполук та інших аналітичних робіт, витримують нагрівання до 1200°С.

 


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. Використана література
  6. Використана література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умови ефективного використання азотних добрив | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.