Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література

1. Городній М.М.Агрохімічний аналіз: підручник / М. М. Городній, А. В. Бикін, А. Г. Сердюк [та ін.] За ред. Городнього М.М. – К.: Арістей, 2007. – 624 с.

2. Лісовал А. П. Методи агрохімічних досліджень. Практикум / А.П.Лісовал. – К.:НАУ, 2001. – 247 с.

3. Патика В. П. Методика агроекологічної оцінки мінеральних добрив / В. П. Патика, Н. А. Макаренко– К.: Інститут агроекології і біотехнології УААН,2004. – 21 с.

 

Питання для самоконтролю

1. Значенняводорозчинноїформикаліюуживленнірослин.

2. Сформулюйтесутьметодувизначенняводорозчинногокалію.

3.Проведеннякалібруванняполуменевогофотометра перед визначенням каліювгрунті.

 

Тест-контроль

1. Який з перерахованих чинників не впливає на вміст калію в грунтах?

а) вміст первинних та вторинних мінералів;

б) гідротермічний режим;

в) гранулометричний склад.

Як називається калій, що поглинутий ГПК ?

а) обмінний;

б) не обмінний;

в) калій грунтового розчину.

Які з перерахованих чинників мають більший вплив на циклічну міграцію форм калію в грунтах?

а) вміст органічної речовини;

б) вміст мулистої фракції;

в) рН та ОВП;

г) водний режим.

Який з перерахованих технологічних процесів стимулює вивільнення обмінного калію з ГПК ?

а) вапнування;

б) оранка;

в) внесення органічних добрив;

г) піскування.

Чи можна вносити калійні добрива восени?

а) так, оскільки калій закріпиться в ГПК;

б) ні, оскільки калій за зиму вимиється з грунту;

в) ні, оскільки за зиму калій перейде лише в необмінну форму і стане взагалі недоступний рослинам.

Практична робота № 6

Тема. Використання комплексних добривта мікродобрив

 

Мета: ознайомити студентів із перевагами використання комплексних добрив та мікродобрив при вирощуванні сільськогосподарських культур

 


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. Використана література
  6. Використана література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.