Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відношення с.-г культур до реакції грунтового розчину

Реакція грунтового розчину має значний вплив на ріст і розвиток рослин, життя грунтових мікроорганізмів, а також швидкість і напрямок хімічних і біологічних процесів, що відбуваються у грунті. Для кожної сільськогосподарської культури встановлено оптимальний інтервал рН, значення якого залежать від грунтово-кліматичних умов, типу грунтів, їх гранулометричного складу, стану окультуреності тощо.

В умовах високої кислотності грунту зростає розчинність сполук алюмінію і марганцю, які посилюють негативну дію на сільськогосподарські культури, внаслідок чого уповільнюється розвиток кореневої системи. За відношенням культур до вмісту алюмінію у грунтах їх поділяють на 4 групи:

1. Стійкі до високого вмісту – тимофіївка, овес, кукурудза.

2. Середньостійкі – люпин, горох, вика, квасоля.

3. Чутливі – ячмінь, льон, озиме жито, тритікале, соя.

4. Дуже чутливі – люцерна, конюшина, цукрові буряки, озима та яра пшениця.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  3. I.2. МЕСТО И РОЛЬ КУЛЬТУРЫ УЧЕБНОГО ТРУДА
  4. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  5. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  6. II.2. Культура конспектирования
  7. II.3. Культура слушания
  8. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  9. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  10. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  11. V. ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
  12. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури




Переглядів: 894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Визначення потреби грунтів у вапнуванні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.041 сек.