МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список використаної літератури1. Гнатів П.С. Природні ресурси України: навчальний посібник / П.С. Гнатів, П. Р. Хірівський, О. Д. Зинюк [та ін.]. – Львів: Камула, 2012. – 216 с. 2. Мусієнко М. М. Екологія. Охорона природи: словник –довідник / М. М. Мусієнко, В. В. Серебряков, О. В. Брайон. – К.: Т-во «Зання», КОО, 2002. – 550 с. 3. Сафронов Т. А. Екологічні основи природокористування / Т. А. Сафронов. Начальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, 2-ге вид. – Львів. «Новий. 4. Шикула М. К. Охорона грунтів: Підручник / М. К. Шикула, О. Ф. Гнатенко, Л. Р. Петренко, М. В. Капштик. – 2-ге вид., випр.. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2004. – 398 с.
Правила техніки безпеки під час роботи в агрохімічній Лабораторії Переважна більшість агрохімічних аналізів виконується в обладнаних відповідним чином лабораторіях. Однією з основних умов безпечної роботи в лабораторії є суворе дотримання правил техніки безпеки. Робота в лабораторії лише тоді продуктивна, коли вона виконується свідомо, з розумінням її теоретичного обґрунтування. У зв’язку з цим до робіт, виконання яких передбачено під час вивчення курсу основ агрохімії допускаються студенти які ознайомились зі змістом роботи, ґрунтовно опрацювали матеріал відповідних розділів підручника. Під час виконання кожної практичної роботи слід дотримуватись основних правил роботи в лабораторії: 1. Не розпочинати роботу, доки не стане зрозумілою її мета, не перевірено наявність обладнання, необхідного для виконання роботи (посуду, приладів, реактивів). 2. Виконувати роботу за відповідною методикою. 3. Досліди виконувати в робочому халаті. 4. Працювати в лабораторії слід чітко, без метушні, уникати різних рухів. 5. Дотримуватись в лабораторії тиші та порядку. 6. Користуватись лише тими реактивами, на яких є відповідні етикетки. Брати сухі реактиви лише ложечкою або шпателем. 7. Не можна брати реактив із різних посудин однією і тією ж піпеткою, попередньо не вимивши її. 8. Надлишок реактивів не можна висипати і виливати в спеціально призначені для цього ємкості. 9. Уважно стежити за ходом аналізу, помічати і фіксувати всі зміни, що відбуваються. 10. Усі необхідні записи, помітки, розрахунки робити у спеціальному зошиті – лабораторному журналі. Записи повинні бути чіткими та акуратними, що в них легко можна було розібратись під час перевірки результатів аналізу. 11. Не можна захаращувати робоче місце сторонніми предметами, воно повинно бути сухим і чистим. 12. Після виконання роботи потрібно вимити хімічний посуд, привести робоче місце в порядок і здати його черговому по лабораторії.
Читайте також:
|
||||||||
|