Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості налагодження взаємодії з людьми, що живуть з ВІЛ/СНІД

План

Особливості поведінки соціального працівника, що взаємодіє з ВІЛ-інфікованими.

Нормативно-правове забезпечення діяльності ВІЛ-інфік. людей.

Поняття дискримінації.

1.С/пр. слід пам’ятати, що існує велике різноманіття способів інфікування і ситуацій, в яких людина могла інфікуватися ВІЛ.

С/пр. повинен ставитись до ВІЛ-інфікованих людей як до будь-якої іншої, яка страждали на яку-небудь серйозну хворобу.

Людина, що живе з ВІЛ відчуває надзвичайне психологічне навантаження, яке особливо важко переносити в період після повідомлення про свій +ВІЛ статус. Цей психологічний тягар підсилюється рядом психологічних обставин. Дає дискримінацію з боку суспільства, втратою сенсу життя, почуттям страху.

С/пр. у цьому випадку повинен проявляти максимальну увагу до цієї людини, яка звернулась за допомогою.

Головне завдання С/пр. – дати можливість +ВІЛ людини знайти справжній сенс життя.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Автоматичне налагодження їх індуктивності на ємність мережі для забезпе1
  9. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  10. Аграрне виробництво і його особливості
  11. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  12. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Особливості охорони праці соціального працівника при роботі зі специфічними категоріями клієнтів | Життєдіяльність ВІЛ інфікованих в Україні регулюється ЗУ «Про запобігання захворювання на СНІД і соціальний захист населення».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.