Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Франчайзинг

Найбільш розвинутою фірмою ліцензування є франчайзинг, що останнім ча­сом часто використовують великі підприємства, розширюючи транснаціональну мережу працюючих малих підприємств під їх торговою маркою.

Франчайзинг - спеціальна форма ліцензування, за якої франчайзер не тільки продає інтелектуальну власність (переважну торгову марку) франчайзі, але й на­полягає, щоб останній погодився на суворі правила ведення бізнесу, які встанов­лені першим. Продавець ліцензії (франчайзи) передає покупцю свою торгову мар­ку й виробничі та/або маркетингові технології, отримуючи за це обумовлену в контракті грошову суму (компенсацію).

Особливості франчайзингу полягають в тому, що кожен покупець франчайзі зобов'язаний виконувати умови та вимоги продавця ліцензії (франчайзера), які стосуються виробництва та продажу товарів, а також надання споживачам су­путніх послуг. Таким чином, на світовому ринку виникають групи підприємств, які об'єднані в одну систему під патронажем великої міжнародної корпорації.

Прямі і складні схеми закупівлі товарів в торгівлі. Хз

Зовнішньоторговельні посередники.


Читайте також:

  1. Є три основних види франчайзингу.
  2. Національні моделі франчайзингу.
  3. Франчайзинг
  4. Франчайзинг
  5. Франчайзинг
  6. Франчайзинг товарів та послуг
  7. Франчайзинг у системі готельного бізнесу
  8. Франчайзинг як сучасна форма міжнародного руху технологій
  9. Франчайзинг.




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Банківські кредити | Види стратегічного управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.