Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Франчайзинг

Найбільш розвинутою фірмою ліцензування є франчайзинг, що останнім ча­сом часто використовують великі підприємства, розширюючи транснаціональну мережу працюючих малих підприємств під їх торговою маркою.

Франчайзинг - спеціальна форма ліцензування, за якої франчайзер не тільки продає інтелектуальну власність (переважну торгову марку) франчайзі, але й на­полягає, щоб останній погодився на суворі правила ведення бізнесу, які встанов­лені першим. Продавець ліцензії (франчайзи) передає покупцю свою торгову мар­ку й виробничі та/або маркетингові технології, отримуючи за це обумовлену в контракті грошову суму (компенсацію).

Особливості франчайзингу полягають в тому, що кожен покупець франчайзі зобов'язаний виконувати умови та вимоги продавця ліцензії (франчайзера), які стосуються виробництва та продажу товарів, а також надання споживачам су­путніх послуг. Таким чином, на світовому ринку виникають групи підприємств, які об'єднані в одну систему під патронажем великої міжнародної корпорації.

Прямі і складні схеми закупівлі товарів в торгівлі. Хз

Зовнішньоторговельні посередники.


Читайте також:

  1. Є три основних види франчайзингу.
  2. Національні моделі франчайзингу.
  3. Франчайзинг
  4. Франчайзинг
  5. Франчайзинг
  6. Франчайзинг товарів та послуг
  7. Франчайзинг у системі готельного бізнесу
  8. Франчайзинг як сучасна форма міжнародного руху технологій
  9. Франчайзинг.




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Банківські кредити | Види стратегічного управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.