МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Динамічні масиви . Створення і використання динамічнихЗміст
С++. Допомога, редагування та відлагодження програм в середовищі С++.Опції меню. Редактор Турбо С++.......................................5
Типи даних. Дані типу int, short, bool, char тощо. Початкове присвоєння значення змінним .........................................................................20 4. Визначення константи в мові С++. Цілочисельні константи. Символьні константи.........................................................................................26 5. Перетворення типів даних. Основні арифметичні та логічні операції. Вирази....................................................................................................................33 Директива препроцесора #include.Оператор присвоєння. Ввід і вивід даних в мові С++.......................................................................................42 7. Оператори переходів в мові С++. Умовні оператори, оператор безумовного переходу. Оператор варіанту.......................................................48 8. Оператори циклу..................................................................................................59 Директиви препроцесора. Директиви визначення. Директиви умовної компіляції...............................................................................................66 10 . Масиви. Ініціалізація масивів. Одновимірні та багатовимірні масиви....................................................................................................................70 11. Символьні масиви. Стрічки і дії з ними..........................................................75 12. Методи впорядкування даних в масивах........................................................80 13. Адреси даних. Вказівники. Динамічна пам’ять .............................................84 Динамічні масиви . Створення і використання динамічних масивів. Вказівники і стрічки. ..........................................................................90 15. Визначення функції. Оголошення функцій користувача. Рекурсія............97 16. Класи пам’яті . Локальні та глобальні змінні. Шаблони функцій............108 17. Структури в мові С++. Встановлення структурного шаблону. Визначення і ініціалізація структур.................................................................114 18. Масиви структур. Вкладені структури. Вказівники на структури........119 19. Об’єднання. Робота з елементами об’єднань...............................................125 20. Списки , стеки та черги в мові С++...............................................................129 21. Файли в мові С++. Двійкові і текстові файли. Ввід-вивід даних.............138 22. Графічний режим в мові С++. Функції для графічних побудов...............145 Список використаної літератури...............................................................................154 Тема. Загальні відомості про мову С++. Інтегроване середовище Турбо С++. Допомога, редагування та відлагодження програм в середовищі С++.Опції меню. Редактор Турбо С++. План. 1. Загальні відомості про мову С++. 2. Інтегроване середовище Турбо С++. 3. Допомога, редагування та відлагодження програм в середовищі С++. 4. Опції меню.
1. Загальні відомості про мову С++. Важливим кроком в розвитку програмування було створення і широке розповсюдження мови С++. Ця мова стала загальновизнаним стандартом для написання системних і прикладних програм. Мова С++ (процедурно-орієнтована мова), ввела в практику програмування можливості нового технологічного підходу до розробки програмного забезпечення, що отримало назву “об'єктно-орієнтоване програмування”. Впровадження в практику програмування об'єктно-орієнтованої парадигми дає розвиток нових областей інформатики, значне підвищення рівня технологічності створюваних програмних засобів, скорочення витрат на розробку і супровід програм, їх повторне використовування, залучення в процес розширення інтелектуальних можливостей ЕОМ. С++ - це мова програмування загального призначення, добре відома своєю ефективністю, економічністю, і переносимістю. Вказані переваги С++ забезпечують хорошу якість розробки майже будь-якого виду програмного продукту. Використання С++ як інструментальної мови дозволяє отримувати швидкі і компактні програми. У багатьох випадках програми, написані на С++, порівняні по швидкості з програмами, написаними на мові асемблера. Перерахуємо деякі істотні особливості мови С++: - С++ забезпечує повний набір операторів структурного програмування; - С++ пропонує незвичайно великий набір операцій. Багато операцій С++ відповідають машинним командам і тому допускають пряму трансляцію в машинний код. Різноманітність операцій дозволяє вибирати їх різні набори для мінімізації результуючого коду; - С++ підтримує вказівники на змінні і функції. Вказівник на об'єкт програми відповідає машинній адресі цього об'єкту. За допомогою розумного використовування вказівників можна створювати ефективні програми, оскільки вказівники дозволяють посилатися на об'єкти так само, як це робить ЕОМ. С++ підтримує арифметику вказівників, і тим самим дозволяє здійснювати безпосередній доступ і маніпуляції з адресами пам'яті. Проте, слід зазначити, що переваги мови С++ стають очевидними при реалізації великих програмних проектів.
2. Інтегроване середовище Турбо С++. Особливістю Турбо-систем програмування, котрі розробляються фірмою Borland, є їх інтегрований характер. Тобто, для проходження повного циклу створення програм на будь-якій мові програмування потрібно лише Турбо-система цієї мови, котра містить всі необхідні засоби. Інтегрована система Турбо-Сі містить засоби - вводу і редагування текстів програм, - компіляції програм з отриманням об'єктних модулів, - компонування кількох об'єктних модулів (у тому числі бібліотечних) для отримання виконуваної програми, - відладки програм. Загальною характеристикою середовища Турбо С++ є його максимальна орієнтація на користувача, тобто забезпечення зручних засобів роботи в оточенні товариської до користувача системи. Це забезпечується розвинутою системою меню для кожного компонента системи та наявністю зручних інтерактивних контекстно-залежних підказок, котрі дають можливість у довільний момент отримати інформацію, що безпосередньо стосується даного сеансу роботи. Після виклику Турбо С++ на екрані з'являються чотири вікна: § вікно основного меню, § вікно редагування, § вікно повідомлень, § довідкове вікно, в котрому перераховані найбільш важливі функціональні ("гарячі") клавіші, котрі керують роботою системи. Незалежно від того, який режим є активним, натискання функціональних клавіш приводить до таких дій: F1- отримання підказки про поточний режим; F2 - збереження на диску файлу, котрий редагується; F3- завантаження в систему нового файлу; F5 - збільшення активного вікна до розмірів екрану; F6 - переключення активного вікна; F7 - повернення до попередньої помилки, котра була виявлена в процесі компіляції програми; F8 - перехід до наступної помилки; F9 - створення виконуваного файлу (типу exe); F10 - активізація головного меню; Alt-F1 - активізація попередньої підказки; Alt-F2 - вибір файлу для завантаження; Alt-F9 - компіляція поточної програми з утворенням об'єктного модуля (типу obj); Alt-F10 - вивід інформації про систему програмування; Alt-С - активізація меню Compile (трансляція); Alt-D - активізація меню Debug (відладка); Alt-E - активізація редактора; Alt-F - активізація меню File (робота з файлами); Alt-O - активізація меню Options (параметри); Alt-P - активізація меню Project (проект); Alt-R - запуск програми на виконання; Alt-X - вихід з середовища Турбо С++ в операційну систему. 3. Допомога, редагування та відлагодження програм в середовищі С++. Підсистема допомоги середовища Турбо С++ активізується при натисканні клавіші F1. При цьому виходячи з поточного контексту (тексту поблизу поточного положення курсору) система допомоги знаходить відповідну довідкову інформацію і виводить її у вікні, котре з'являється на екрані. Серед слів цього тексту можуть бути виділені. Це означає, що HELP-система має додаткову інформацію про ці терміни. Щоб отримати цю інформацію треба підвести курсор до відповідного слова і натиснути Enter. При переходах всередині HELP-система запам'ятовує зворотній шлях для 20 переходів. Ви можете повернутись до попередньої теми, натиснувши комбінацію клавіш Alt-F1. Крім того, якщо ви вийшли з HELP-системи з допомогою клавіші Esc, то при повторному натисканні клавіш Alt-F1 ви повернетесь в те ж вікно, з котрого попередньо вийшли. Більш повні можливості використання HELP-системи надає використання меню цієї системи, котре запускається подвійним натисканням клавіші F1.В основне меню HELP-системи входять такі пункти: Help on Help. Коротко описуються правила роботи з підсистемою і відкривається доступ до будь-якої теми. Menu commands. Опис команд основного меню Турбо С++. Kyebord hot keys. Опис повного набору гарячих клавіш Турбо С++. Header Files. Це, очевидно, найважливіша інформація, котру надає HELP-система. Користувач отримує не тільки перелік всіх файлів включення, але опис прототипів і семантики всіх бібліотечних функцій Турбо С++, основних констант і глобальних змінних. Keywords. Містить перелік і опис семантих ключових слів. Precedence. Таблиця пріоритетів операцій мови С++. Debugger. Опис можливостей і правил використання відладчика. Editor, Cursor movement, Insert & Delete, Block command, Miscellaneous. Короткий опис команд редактора Турбо С++. Installation. Command-line options. Описуються варіанти встановлення і запуску системи Турбо С++. Graphics. Загальні відомості про графічні можливості Турбо С++. HELP-систему можна використовувати автономно поза межами Турбо-середовища. Для цього в дистрибутивному Турбо С++ є файл thelp.com. При його запуску в ОП залишається резидентна програма HELP, котра активізується при натисканні клавіші 5 в правій частині клавіатури. Читайте також:
|
||||||||
|