МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завідувач кафедри ___________________ Крупчан О.Д.Протокол № 4 від 20 грудня 2012 р.
Погоджено:
Начальник навчально- методичного відділу ___________ Гуть Т.В.
Київ 2013 1. Вступ. Курс "Адміністративне право" є нормативною юридичною дисципліною. Цей предмет читається на другому курсі і охоплює найбільш значні питання загальної і особливої частини адміністративного права України. Метою дисципліни "Адміністративне право" є розширення у студентів кругозору, набуття умінь оцінки правових явищ, опанування основних категорій науки адміністративного права, вивчення Конституції України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших джерел. Завдання дисципліни - сприяти глибокому вивченню студентами адміністративного права, навчити орієнтуватись в діючому нормативно-правовому масиві, який регулює суспільні відносини у сфері виконавчо-розпорядчої діяльності, забезпечити набуття студентами практичних навичок застосування нормативного матеріалу до вирішення конкретних справ. Предмет дисципліни - вивчення важливих проблем суті та принципів адміністративного права, розкриття адміністративно-правового статусу громадянина, об'єднань громадян, розгляд основ державної служби, системи органів виконавчої влади та їх компетенції, питань застосування адміністративної відповідальності. Для опанування дисципліни необхідно ознайомитись не лише з Конституцією України та рядом законів України, що врегульовують адміністративно-правові відносини, а також і з відповідними указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України та спеціальною літературою з окремих питань адміністративного права як вітчизняних, так і іноземних авторів. Знання передбачених програмою тем дисципліни "Адміністративне право" не тільки підвищує правову культуру студентів, але й допомагає їх вмінню розібратись в правових теоріях, самостійно мислити, правильно застосовувати на практиці норми навчальної галузі права. Після опанування курсу студенти повинні: знати - правову термінологію, зміст державного управління, систему органів виконавчої влади та порядок її формування, специфіку взаємодії органів виконавчої влади з іншими державними органами, порядок зарахування на державну службу та особливості її проходження, зміст адміністративно-правового статусу громадян та їх об'єднань, суть адміністративної відповідальності та порядок притягнення до неї, порядок здійснення адміністративного судочинства в Україні; уміти - працювати з нормативно-правовими актами, які регулюють адміністративно-правові відносини, використовувати відповідні норми для вирішення практичних завдань, аргументовано відстоювати власну позицію, оперуючи набутими знаннями, застосовувати придбані знання для вибору варіанту поведінки в різних життєвих ситуаціях.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|