МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завідувач кафедри ___________________ Крупчан О.Д.Протокол № 4 від 20 грудня 2012 р.
Погоджено:
Начальник навчально- методичного відділу ___________ Гуть Т.В.
Київ 2013 1. Вступ. Курс "Адміністративне право" є нормативною юридичною дисципліною. Цей предмет читається на другому курсі і охоплює найбільш значні питання загальної і особливої частини адміністративного права України. Метою дисципліни "Адміністративне право" є розширення у студентів кругозору, набуття умінь оцінки правових явищ, опанування основних категорій науки адміністративного права, вивчення Конституції України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших джерел. Завдання дисципліни - сприяти глибокому вивченню студентами адміністративного права, навчити орієнтуватись в діючому нормативно-правовому масиві, який регулює суспільні відносини у сфері виконавчо-розпорядчої діяльності, забезпечити набуття студентами практичних навичок застосування нормативного матеріалу до вирішення конкретних справ. Предмет дисципліни - вивчення важливих проблем суті та принципів адміністративного права, розкриття адміністративно-правового статусу громадянина, об'єднань громадян, розгляд основ державної служби, системи органів виконавчої влади та їх компетенції, питань застосування адміністративної відповідальності. Для опанування дисципліни необхідно ознайомитись не лише з Конституцією України та рядом законів України, що врегульовують адміністративно-правові відносини, а також і з відповідними указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України та спеціальною літературою з окремих питань адміністративного права як вітчизняних, так і іноземних авторів. Знання передбачених програмою тем дисципліни "Адміністративне право" не тільки підвищує правову культуру студентів, але й допомагає їх вмінню розібратись в правових теоріях, самостійно мислити, правильно застосовувати на практиці норми навчальної галузі права. Після опанування курсу студенти повинні: знати - правову термінологію, зміст державного управління, систему органів виконавчої влади та порядок її формування, специфіку взаємодії органів виконавчої влади з іншими державними органами, порядок зарахування на державну службу та особливості її проходження, зміст адміністративно-правового статусу громадян та їх об'єднань, суть адміністративної відповідальності та порядок притягнення до неї, порядок здійснення адміністративного судочинства в Україні; уміти - працювати з нормативно-правовими актами, які регулюють адміністративно-правові відносини, використовувати відповідні норми для вирішення практичних завдань, аргументовано відстоювати власну позицію, оперуючи набутими знаннями, застосовувати придбані знання для вибору варіанту поведінки в різних життєвих ситуаціях.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|