МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівки по виконанню розділів курсової роботиВступ
В розділі “Вступ” необхідно розкрити стан економіки України, галузі і регіону на сучасному етапі переходу країни до ринкової економіки. Особлива увага приділяється транспортному будівництву, сучасному стану та перспективам його розвитку, а також роль у вирішенні цього важливого питання випускників вузів, які готують спеціалістів дорожнього напряму. Об’єм цього розділу 1,5 листа.
Коротка характеристика організації робіт на будівництві автомобільної Дороги
Будівництво автомобільних доріг і аеродромів, а також ремонтно-експлуатаційні роботи в сучасних умовах переходу до ринкових відносин виконуються в основному на договірних засадах. Обласні автодори виступають в ролі замовника, а обласні служби автомобільних доріг, маючи в своєму розпорядженні необхідну техніку і кваліфіковані кадри, виступають в ролі підрядчика. Ціна пропозиції, за яку претендент (підрядчик) згоден виконати замовлення, розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’кту замовлення та поточних цін на них. Для розрахунку ціни пропозиції претендента залежно від способу визначення виконавця робіт замовник надає претендентові: · При проведенні тендерів – відомість обсягів робіт, що пропонуються; відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або інвесторську кошторисну документацію. · Шляхом переговорів – проектну кошторисну документацію в повному обсязі. У ціні пропозиції претендент визначає вартість підрядних робіт, які пропонуються до виконання. До складу цієї вартості підрядник включає як безпосередні, так і супутні витрати (прямі і накладні) на будівництво об’єкту замовника, прибуток, кошти на покриття ризику, а також кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Заробітна плата в складі прямих витрат претендентом розраховується на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості люд.-год., яка відповідає середньому нормативному розрядові цих робіт для ланки робітників-будівельників та середньому нормативному розрядові ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Читайте також:
|
||||||||
|