Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблемні лекції

проводиться на вибір студентів за визначеними темами:

1. Місце центральних органів виконавчої влади зі спеціальним статусом в системі органів виконавчої влади.

2. Політична відповідальність Кабінету Міністрів України - позитив та негатив.

3. Новели законодавства про державну службу.

4. Проблеми здійснення адміністративного судочинства в Україні.

5. Види адміністративних стягнень: шляхи вдосконалення.

Інноваційні навчальні технології з науки (дисципліни), що використовуються чи плануються до використання.

8.1. Інноваційні навчальні технології, що використовуються на лекційних заняттях

  Тема лекції   Кількість годин Види інноваційних навчальних технологій
у поточному навчальному році заплановано на наступний навчальний рік
Державне управління Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Органи виконавчої влади як суб’єкти адміністративно-правових відносин Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Державна служба і державні службовці Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Запобігання і протидія корупції в Україні Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Об’єднання громадян та громадяни як суб’єкти адміністративно-правових відносин Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Методи державного управління Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Адміністративний примус Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Адміністративна відповідальність Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Форми та функції управлінської діяльності Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Акти державного управління Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Адміністративний процес Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Провадження у справах про адміністративні правопорушення Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Окремі види неюрисдикційних проваджень Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Адміністративне судочинство в Україні Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Провадження в адміністративних справах Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Розгляд окремих категорій адміністративних справ Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Порядок виконання судових рішень в адміністративних справах Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація

 

8.2. Інноваційні навчальні технології, що використовуються на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

Порядковий номер і назва заняття Кількість годин Види інноваційних навчальних технологій
у поточному навчальному році заплановано на наступний навчальний рік
1. Особливості здійснення державного управління. Адміністративне право – галузь права, що регулює відносини у сфері здійснення державного управління Семінар - розгорнута бесіда Семінар-розгорнута бесіда
2. Органи виконавчої влади: загальнотеоретичні питання Семінар - дискусія Семінар - дискусія
3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
4. Загальні питання реалізації права на державну службу в Україні Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
5. Особливості проходження державної служби Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
7. Адміністративний примус як окремий метод державного управління Семінар - дискусія Семінар - дискусія
8. Загальні засади притягнення до адміністративної відповідальності Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
10. Порушення справи про адміністративне правопорушення та її розгляд уповноваженим юрисдикційним суб’єктом Міні - кейс Міні - кейс
11. Оскарження і опротестування постанови по справі про адміністративне правопорушення. Виконання постанови про накладення адміністративного стягнення Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
12. Провадження по випрацюванню актів державного управління та інші види неюрисдикційних проваджень Міні - кейс Міні - кейс
13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
14. Провадження в адміністративних справах в апеляційній та касаційній інстанції. Перегляд судових рішень Верховним Судом України Міні - кейс Міні - кейс
15. Особливості провадження в окремих категоріях адміністративних справ Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ
16. Процесуальні питання, пов’язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах Семінар – вирішення ситуаційних вправ Семінар – вирішення ситуаційних вправ

Читайте також:

  1. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  2. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  3. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  4. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  5. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  6. Вставка картинки з колекції
  7. ДОДАТОК до Лекції № 12
  8. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  9. Закріплення матеріалу лекції
  10. Закріплення матеріалу лекції
  11. Закріплення матеріалу лекції
  12. ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ЛЕКЦІЇ 7




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінари-дискусії | Система поточного і підсумкового контролю знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.