![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Закріплення матеріалу лекціїЗадача 1. Використовуючи таблицю істинності для дешифратора 2→4 записати логічні вирази.
F1=_______________________________________ F2=_______________________________________ F3=_______________________________________ F4=_______________________________________ Задача 2.Який вихід дешифратора буде активним на рис. 15. Вказати на виходах DC активні та пасивні рівні сигналів. Рис. 15. Задача 3. Вказати двійковий код на інформаційних входах та рівні сигналів на стробуючих входах, а також на виходах дешифратора, для активізації 9, 12, 5, 14 виходів, рис. 16.
Задача 4***. Запишіть логічну функцію в МДНФ, яку виконує наступна електрична принципова схема на рис. 17. Рис. 17. DD1 – KP1533ИД7, DD2 – KP1533ЛА2 Задача 5***. Побудувати схему відтворення логічних функцій Задача 6.Розглянути форми сигналів які надходять на інформаційні входи ІС КР1533ИД3, та вказати рівні сигналів на входах Е1,Е2, та який вихід буде активним в моменти часу t3, t15, t8, t6, t16. Записати номер виходу та рівень сигналу на цьому виході. t3____;(___), t15____;(___), t8____;(___), t6____;(___), t16____;(___). Задача 7***. Побудувати 32-х канальний дешифратор використовуючи УГП дешифраторів 2→4 та 3→8. Кожен дешифратор має один вхід дозволу. Дати визначення ЦП декодера та відповіді на наступні запитання. 1. Скільки потрібно дешифраторів 2→4? ___________________________ 2. Скільки потрібно дешифраторів 3→8? ___________________________ Задача 8***. Побудувати схему MS «32→1» за допомогою КР1533КП7. Задача 9. Побудувати схему УЛМ для виконання логічних функцій АБО, І-НЕ, І, АБО-НЕ за допомогою MS (4→1). Задача 10. Який сигнал поступає на інформаційний вхід, якщо відомо які сигнали на виходах пристрою, та маємо графіки А1=f(t), А2=f(t). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|