Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Закріплення матеріалу лекції

Задача 1. Використовуючи таблицю істинності для дешифратора 2→4 записати логічні вирази.

х1 х2 F1 F2 F3 F4

 

F1=_______________________________________

F2=_______________________________________

F3=_______________________________________

F4=_______________________________________

Задача 2.Який вихід дешифратора буде активним на рис. 15. Вказати на виходах DC активні та пасивні рівні сигналів.

Рис. 15.

Задача 3. Вказати двійковий код на інформаційних входах та рівні сигналів на стробуючих входах, а також на виходах дешифратора, для активізації 9, 12, 5, 14 виходів, рис. 16.

Рис. 16.   а) активний 9 вихід б) активний 12 вихід в) активний 5 вихід г) активний 14 вихід  

Задача 4***. Запишіть логічну функцію в МДНФ, яку виконує наступна електрична принципова схема на рис. 17.

Рис. 17. DD1 – KP1533ИД7, DD2 – KP1533ЛА2

Задача 5***. Побудувати схему відтворення логічних функцій та , використовуючи DC (3→8) та елемент АБО. Підказка: Спочатку запишіть повні логічні вирази.

Задача 6.Розглянути форми сигналів які надходять на інформаційні входи ІС КР1533ИД3, та вказати рівні сигналів на входах Е12, та який вихід буде активним в моменти часу t3, t15, t8, t6, t16.

Записати номер виходу та рівень сигналу на цьому виході. t3____;(___), t15____;(___), t8____;(___), t6____;(___), t16____;(___).

Задача 7***. Побудувати 32-х канальний дешифратор використовуючи УГП дешифраторів 2→4 та 3→8. Кожен дешифратор має один вхід дозволу.

Дати визначення ЦП декодера та відповіді на наступні запитання.

1. Скільки потрібно дешифраторів 2→4? ___________________________

2. Скільки потрібно дешифраторів 3→8? ___________________________

Задача 8***. Побудувати схему MS «32→1» за допомогою КР1533КП7.

Задача 9. Побудувати схему УЛМ для виконання логічних функцій АБО, І-НЕ, І, АБО-НЕ за допомогою MS (4→1).

Задача 10. Який сигнал поступає на інформаційний вхід, якщо відомо які сигнали на виходах пристрою, та маємо графіки А1=f(t), А2=f(t).


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Закріплення й узагальнення знань
  9. IV. Подання нового матеріалу
  10. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  11. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  12. V. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 969

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 3.2. Перетворювачі кодів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.