Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закріплення матеріалу лекції

1. Записати логічну функцію F у формі ДДНФ та ДКНФ використовуючи таблицю істинності (Табл.3.).

Таблиця 3

Значення аргументу Значення функції f ДДНФ ДКНФ
х4 x3 x2 x1 мінтерм макстерм
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

2. Мінімізувати логічну функцію методом Квайна – Мак-Класкі

3. Записати логічний вираз у мінімальній формі, якщо відомо, що Карта заповнювалась по ДДНФ.

4. Функція задана картою Карно, заповненою по ДДНФ. Визначити правильні записи логічних виразів, та виділіть їх на карті.

а) а)
б) б)
в) в)
г) г)

5. Для функції, що задана картою Карно (задача 4) визначити МДНФ та МКНФ, якщо відомо що карта заповнювалась по ДКНФ.

6. Задана таблиця істинності (Рис. 5). Записати логічний вираз у ДДНФ, ДКНФ та виконати мінімізацію різними методами.

Рис.5. Логічний вираз:
Мінімізація методом Квайна:
Мінімізація методом карти Карно:

 


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Закріплення й узагальнення знань
  9. IV. Подання нового матеріалу
  10. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  11. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  12. V. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 987

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мінімізація логічних функцій методом Карно – Вейча | Організація обліку в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.