Закріплення матеріалу лекції
1. Записати логічну функцію F у формі ДДНФ та ДКНФ використовуючи таблицю істинності (Табл.3.).
Таблиця 3
Значення аргументу
| Значення функції f
| ДДНФ
| ДКНФ
| х4
| x3
| x2
| x1
| мінтерм
| макстерм
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Мінімізувати логічну функцію методом Квайна – Мак-Класкі
3. Записати логічний вираз у мінімальній формі, якщо відомо, що Карта заповнювалась по ДДНФ.
4. Функція задана картою Карно, заповненою по ДДНФ. Визначити правильні записи логічних виразів, та виділіть їх на карті.
5. Для функції, що задана картою Карно (задача 4) визначити МДНФ та МКНФ, якщо відомо що карта заповнювалась по ДКНФ.
6. Задана таблиця істинності (Рис. 5). Записати логічний вираз у ДДНФ, ДКНФ та виконати мінімізацію різними методами.
Рис.5.
| Логічний вираз:
|
| Мінімізація методом Квайна:
|
| Мінімізація методом карти Карно:
|
|
Читайте також: - III. Повторення вивченого матеріалу.
- III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
- IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
- IV. Вивчення нового матеріалу.
- IV. Вивчення нового матеріалу.
- IV. Виклад інформаційного матеріалу
- IV. Виклад інформаційного матеріалу
- IV. Закріплення й узагальнення знань
- IV. Подання нового матеріалу
- IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
- IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
- V. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|