МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Л.І. Божовіч (1908-1981). Вченій і людина.1. Народилася Лідія Іллівна Божовіч А. у 1908 р. в м. Курську. Б. 22 червня 1941 р. в Києва В. 23 вересня 1939 р. в Одесі Г. 17 листопада 1896 р. в Орше 2. Перша і остання роботи Божовіч пов'язані з ім'ям А. А.В. Запорожця Б. Р.И. Льовіной В. Н.Г. Морозової Г. Л.С.Виготського 3. Що сказала Божовіч про своїх співробітників Л.С. Виготськом, А.Р. Лурія, А.Н. Леонтьеве, А.В. Запорожеце, Р.И. Льовіной, Н.Г. Морозової, Л.С. Славіной: А . « Двічі два – чотири» Б. «Трійка та п'ятірка — ось і вся вісімка » В. « У вісьмох няньок дитя без ока» Г. всі варіанти 4. Лідія Іллівна прагнула виявити закономірності психічного розвитку дитини, зрозуміти психологічну природу поведінки дітей, що викладене в книзі А. «Педагогічна психологія» Б. «Психологія мистецтва» В.«Личность і її формування в дитячому віці» Г. всі варіанти 5. У педагогіці недисциплінованих і неуспішних школярів разом із Славіной Л. З., Божовіч вивчає явище А. «смислового бар'єру» Б. «випереджаючого навчання» В. « комплексу неповноцінності» Г. всі варіанти 6. Розробляючи оригінальну концепцію вікового підходу, Л. І. Божовіч спиралася на введене Л. С. Виготським поняття А. компенсації Б. соціальної ситуації розвитку В. «индивидуация», рух від «Я до Самозвеличання» Г. всі варіанти 7. Лідія Іллівна характеризує особу як А. цілісне психологічне структурне утворення, що виникає в процесі життя і виховання і виконує певну функцію у взаєминах людини з навколишнім середовищем Б. суб'єкт суспільних відносин В. сукупність суспільних відносин Г. суб'єкт діяльності 8. Для конкретнішого аналізу того співвідношення «зовнішнього» і «внутрішнього», об'єктивного і суб'єктивного, яке і обумовлює собою психічний розвиток дитини як процес перетворення власної особи, Л.И. Божовіч ввела нове поняття А. «я — система» Б. «система — я» В. просто «я» Г. внутрішньої позиції дитини 9. Л.И. Божовіч мотивом називає А. все те, що спонукає активність дитини Б. відмітку В. іграшку Г. всі варіанти 10. Було доведено, що мотивами необхідними для успішного здійснення учбової діяльності є А. пізнавальні інтереси Б. потреби дитини в спілкуванні В. широкі соціальні мотиви Г. всі варіанти 11. Лідія Іллівна виділила основні потреби, визначальний зміст і структуру мотивації учення в молодшому шкільному віці, що виражається в прагненні А. до положення школяра — нового для них суспільного положення Б. зайняти певне місце в колективі однолітків, завоювати авторитет В. до турботи про своє положення в майбутньому, про передбачувану професію. Г. всі варіанти 12. Лідія Іллівна виділила основні потреби, визначальний зміст і структуру мотивації учення в середньому шкільному віці, що виражається в прагненні А. до положення школяра — нового для них суспільного положення Б. зайняти певне місце в колективі однолітків, завоювати авторитет В. до турботи про своє положення в майбутньому, про передбачувану професію. Г. всі варіанти 13. Лідія Іллівна виділила основні потреби, визначальний зміст і структуру мотивації учення в старшому шкільному віці, що виражається в прагненні А. до положення школяра — нового для них суспільного положення Б. зайняти певне місце в колективі однолітків, завоювати авторитет В. до турботи про своє положення в майбутньому, про передбачувану професію. Г. всі варіанти 14. Вищі відчуття, особливо етичні, по Божовіч, стають основою А. довільної поведінки Б. елементарній саморегуляції В. неусвідомлюваної поведінки Г. всі варіанти 15. На думку Л.И. Божовіч, кризи вікового розвитку, є результатами А. депривації тих потреб дитини, які виникають у нього до кінця кожного вікового періоду разом з основними, особовими Б. новоутворень В. статевого дозрівання Г. біологічного і соціального дозрівання Д. всі варіанти Читайте також:
|
||||||||
|