Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психологічні теорії психоаналізу

1. Метод катарсису, тобто очищення, звільнення від ущемленого афекту відкрив:

А. З.Фрейд

Б. А.Фрейд і З.Фрейд

В. Э.Брюкке і З.Фрейд

Г. Й. Брейер

2. Теоретичні підходи Фрейда і Брейера до розуміння здобутого досвіду істотно розрізнялися в частині

А. про питання про виняткову роль сексуальних мотивів

Б. про причини істерії

В. про те, що істерички переважно страждають від ремінісценцій

Г. всі варіанти

3. Ремінісценції – це

А. хороший досвід

Б. мрії про майбутньому

В. пережитою раніше травматичний досвід

Г. всі варіанти

4. По Брейеру психотерапевтичний ефект може бути досягнутий шляхом

А. роботи самого пацієнта

Б. сну

В. отреагирования пригніченого («ущемленого») афекту

Г. всі варіанти

5. Помер Йозеф Брейер у Відні

А. 20 червня 1925 р.

Б. 22 червня 1941 р.

В. 23 вересня 1939 р.

Г. немає варіанту

6. По Адлеру, чинниками розвитку кожної людини виступають

А сексуальні ваблення

Б. відчуття неповноцінності

В. відчуття необхідності компенсувати дефект

Г. «индивидуация», рух від «Я до Самозвеличання»

Д. Варіанти Б і В

7. По Адлеру, «Стиль життя» прирівнюється до:

А. особи, до «Я»

Б. моді

В. моралі

Г. всі варіанти

8. Краще введення в теорію Адлера описано в роботі:

А. «Практика і теорія індивідуальної психології»

Б. «Етіологія істерії».

В. «Тлумачення сновидінь»

Г. «Психопатологія буденного життя»

9. Центральним поняттям психотерапії Карла Густава Юнга є:

А. сексуальні ваблення

Б. відчуття неповноцінності

В. відчуття необхідності компенсувати дефект

Г. «индивидуация», рух від «Я до Самозвеличання»

10. Власну психологічну концепцію Юнг назвав:

А. аналітичною психологією – вчення про несвідомий і про процес розвитку особи.

Б. Лічноє несвідоме – індивідуальний досвід

В. Колектівне несвідоме – інстинкти, ваблення

11. Особисте несвідоме по Юнгу –

А. інстинкти, ваблення

Б. індивідуальний досвід: забуті спогади, витиснені імпульси і бажання

В. свідомість

Г. всі варіанти

12. Колективне несвідоме –

А. інстинкти, ваблення

Б. індивідуальний досвід: забуті спогади, витиснені імпульси і бажання

В. свідомість

Г. всі варіанти

13. Юнг розрізняє в людині дві базисні установки

А.екстравертировану і інтровертировану

Б. мислення, відчуття

В. відчуття, інтуїція.

Г. всі варіанти.

14. Юнг розрізняє в людині функції психіки:

А. мислення

Б. відчуття, увага

В. інтуїція

Г. всі варіанти

15. Домінування тієї або іншої установки у поєднанні з певною психічною функцією, дає

А. 16 типів індивідуальності.

Б. 8 типів індивідуальності.

В. 5 типів індивідуальності.

Г. немає варіанту

16. В кінці 30-х рр. нашого століття виник неофрейдизм, представники якого:

А. К. Хорні

Б. Р. Саллівен

В. Э. Фромм

Г. Е. Еріксон

Д. Всі варіанти

17. Намагаючись подолати пансексуалістичну тенденцію Фрейда як механізми розвитку особи були оголошені:

А. відчуття тривоги — «корінна тривога»

Б. «міжособове поле»

В. прагнення позбавитися від переживання самоти — «втеча від свободи»

Г. всіврианти


Читайте також:

  1. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Альтернативні теорії вартості
  4. Альтернативні теорії вартості
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії капіталу
  7. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  8. Альтернативні теорії максимізації
  9. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  12. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження. | Л.І. Божовіч (1908-1981). Вченій і людина.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.