Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження.

1. Девізом бихевиоризма стало, на думку Уотсена:

А. поняття цілісності свідомості

Б. поняття несвідомих інстинктів

В. поняття про поведінку як об'єктивно спостережувану систему реакцій організму на зовнішні і внутрішні стимули

Г. всі варіанти

2. Рішення задач бихевиоризма йшло по такием напрямах:

А. теоретичному і експериментальному

Б. матеріальному і ідеальному

В. статичному і динамічному

Г. всі варіанти

3. Уотсон для опису законів, по яких отримуються природжені реакції, відштовхнувся від робіт:

А. К.К. Платонова

Б. И.П. Павлова

В. В.М. Бехтерева

Г. варіанти Б і В

4. Як природничонаукова база для своєї психологічної теорії Уотсон приймає:

А. концепцію про гомеостаз

Б. концепцію умовних рефлексів

В. концепцію про несвідомий

Р. всі варіанти

Г. Уотсон говорить, що всі нові реакції отримуються шляхом :

А. обумовлення

Б. рефлексів

В. звикання

Г. всі варіанти

6. Для пояснення поведінки людей сьогодні застосовують:

А. формулу успіху

Б. схему «S - R»

В. схему : "S-V-R"

Г. всі варіанти

7. Один з представників пізнього бихевиоризма Э. Толмен ввів схему:

А. формулу успіху

Б. схему «S - R»

В. схему : "S-V-R"

Г. всі варіанти

8. Згідно теорії бихевиоризма, загальним механізмом навчення і для тварини і для людини є:

А. класичне (т.е. Павлівське) і оперантное обумовлення

Б. допомога інших істот

В. втручання стихії

Г. всі варіанти

9. Асоціація у Торндайка означала:

А. зв'язок між ідеями або між ідеями і рухами

Б. зв'язок межу рухами і ситуаціями

В. зв'язок між асоціаціями

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. Vi. домашнє завдання
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Життєві шляхи й психологічні теорії Е.Торндайка, Д.Уотсона, Е.Толмена. | Психологічні теорії психоаналізу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.