МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Життєві шляхи й психологічні теорії Е.Торндайка, Д.Уотсона, Е.Толмена.1. Одним з піонерів бихевиористского руху був А. Едвард Торндайк Би. Джон Браадус Уотсон В. Едвард Чейс Толмен Р. немає варіанту 2. Хто називав себе «коннексионистом»: А. Едвард Чейс Толмен Би. Джон Браадус Уотсон В. Едвард Торндайк Р. немає варіанту 3. На основі «коннексионизма» створений експериментальний підхід, який пов'язаний з такими поняттями і законами, як А. поняття зв'язку між ситуаціями і реакціями Би. закони навчення У. закон ефекту Р. закон вправи Д. Все варіанти 4. Будь-яка дія, що викликає в даній ситуації задоволення, асоціюється з даною ситуацією, так що, коли вона виникає знов, поява цієї дії стає вірогіднішою, ніж раніше. Навпаки, будь-яка дія, що викликає дискомфорт, відділяється від даної ситуації, так що, коли вона виникає знов, поява цієї дії стає менш вірогідною – це: А. закон дискомфорту Би. закон вірогідності У. закон ефекту Р. закон вправи 5. У кожній конкретній ситуації будь-яка реакція починає асоціюватися з цією ситуацією. Чим частіше реакція виявляється в тій або іншій ситуації, тим тісніше стає асоціативний зв'язок – це: А. закон дискомфорту Би. закон вірогідності У. закон ефекту Р. закон вправи 6. Теоретичним лідером бихевиоризма став А. Едвард Торндайк Би. Джон Браадус Уотсон В. Едвард Чейс Толмен Р. Курт Льовін 7. Хто був професором університету Джона Гопкинса в балтіморі, де завідував кафедрою і лабораторією експериментальної психології, публікує статтю «Психологія з погляду бихевиориста» і книгу «Поведінка: введення в порівняльну психологію» А. Едвард Торндайк Би. Джон Браадус Уотсон В. Едвард Чейс Толмен Г. Вільгельм Вундт 8. У якій книзі вперше в історії психології був рішуче спростований постулат про те, що предметом цієї науки є свідомість: А. «Психологія з погляду бихевиориста» Би. «Поведінка: введення в порівняльну психологію» У. «Цілеспрямована поведінка у тварин і людини» Р. всі варіанти. 9. Створюючи теоретичну базу бихевиоризма, Уотсон спробував описати типи реакцій і перш за все виділив А. природжені і придбані реакції. Би. первинні і вторинні реакції У. прості і складні реакції Р. всі варіанти 10. Ті поведінкові акти, які можна спостерігати у новонароджених дітей Уотсон назвав: А. прості реакції Би. природжені реакції . У. первинні реакції Р. всі варіанти 11. Эдвард Чейс Толмен запропонував помістити між S і R А. середня ланка, або «проміжні змінні» Би. тире У. плюс Р. всі варіанти 12. Внутрішні процеси, які опосередкують дія стимулу, тобто «цілі», «наміри», «гіпотези», «пізнавальні карти» (образи ситуацій) – це: А. плюс Б. тире В. середня ланка, або «проміжні змінні» Г. всі варіанти Читайте також:
|
||||||||
|