МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 13ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ КАРТОГРАФІЧНИХ ПРОЕКЦІЙ Проекції карт світу Поліконічна довільна проекція ЦНДІГАіК, варіант 1950 р. Розроблена в Центральному науково-дослідному інституті геодезії, аерофотознімання і картографії (ЦНДІГАіК) Г.О. Гінзбургом у 1950 р. Середній меридіан та екватор – взаємно перпендикулярні прямі лінії. Всі інші меридіани – криві, які збільшують кривизну при віддаленні від прямого. Всі паралелі – слабо вигнуті дуги ексцентричних кіл, опуклі в бік екватора. Вони збільшують свою кривизну із збільшенням широти. Всі паралелі – рівнороздільні. Середній меридіан теж рівнороздільний. На ньому зберігається головний масштаб довжин. На всіх інших паралелях він більший від головного. Масштаб довжин зберігається також на паралелях із широтами ±48° (на карті відсутні). На менших широтах він менший від головного, а мінімальне значення має на екваторі – 0,823. У високих широтах масштаб довжин по паралелях зростає і доходить до ¥ на лініях, що зображають точки екватора (на карті відсутні). Середній меридіан має довготу 30° сх. Повторно на карті зображаються північно-західна частина Північної Америка та Північно-Східна Азія. Дві точки нульових спотворень (ТНС) кутів лежать на середньому меридіані на широті ±48°. Максимальні спотворення кутів і форм – в приполярних областях (Антарктида, північ Гренландії, повторне зображення Північної Америки і Північно-Східна Азія), де w³70°. Лінія нульових спотворень (ЛНС) площ – замкнута крива, подібна на овал і прямокутник. Перетинає середній меридіан на широтах ±48°, а екватор – на 116° на схід і захід від прямого. Максимальні спотворення площ – в приполярних областях, де p=1,5-2,0, мінімальне значення p=0,823 – в центрі карти. Застосовується для побудови карт світу та інших карт в атласі для 10-го класу видання до 1990-х рр., контурних карт для 10-го класу. Вказаний на них масштаб 1:100 000 000 зберігається на екваторі. Головний масштаб, який зберігається на середньому меридіані та на паралелях ±48°, більший від головного – 1: »82 000 000. В ній побудовані всі карти світу в Атласі учителя (1980-1985), крім карти поясного часу. Тут головний масштаб зберігається на широтах ±30°, а головний більший від нього в 1,142.
|
||||||||
|