Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до оформлення роботи.

Контрольна робота містить в собі:

- титульний лист;

- план;

- вступ;

- основна частина;

- висновки;

- список використаної літератури.

На титульному листі вказують відомості про навчальний заклад, кафедру, назву дисципліни, тему, відомості про студента, прізвище, ім'я та по батькові викладача, що має перевіряти контрольну роботу, рік виконання роботи.

План включає в себе такі елементи:

- вступ;

- основна частина з назвою розділів і підрозділів;

- висновки;

- література з обов’язковим позначенням сторінок, на яких розташований відповідний підрозділ.

У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, чим вона зацікавила Вас, які аспекти сформульованої проблеми Ви намагаєтесь розкрити в даній роботі.

В основній частині вказують ті питання, які студент розкрив в роботі, аналізують прочитану літературу (декілька джерел), порівнюють висловлені в ній думки, концепції, наводяться приклади, що ілюструють теоретичні викладки.

Висновки містять як результат аналізу прочитаного, осмислення теми, так і Ваші власні думки та приклади з Вашого особистого життя, професійної діяльності, власного досвіду та самоаналізу.

В кінці роботи треба навести список використаної літератури з дотриманням алфавітного порядку прізвищ авторів книг, з вказівкою року, місця видання та назви видавництва.

При виконанні контрольної роботи студент має аналізувати декілька джерел з обов’язковою вказівкою їх вихідних даних. Список рекомендованої літератури вказано в посібнику.

Рекомендовані теми контрольних робіт:

1. Основні стилі керівництва колективом.

2. Способи мотивації персоналу: їх ефективність в залежності від ситуації та індивідуальності робітника.

3. Ефективне ділове спілкування: його мета, психологічні характеристики, засоби спілкування.

4. Модель роботи менеджера в організації: основні завдання та способи їх реалізації.

5. Портрет сучасного керівника: особистісні риси та професійні вимоги.

6. Надайте приклад концепції корпоративної культури Вашої організації.

7. Здоров’я як фактор ефективної діяльності керівника.

Контроль успішності студента здійснюється за допомогою 100-бальної системи оцінювання з переведенням оцінок до національної шкали та шкали ЕСТS.

Оцінювання успішності студентів

За шкалою ЕСТS За національною шкалою Значення оцінки За системою ПДАБА
А Відмінно – видатна робота з мінімальними помилками (самостійне бачення, поєднання теорії з практикою). 90-100
B Дуже добре – знання вище середнього стандарту, але з деякими помилками. 82-89
C Добре – в цілому хороша робота, але з помітними помилками (репродуктивні знання). 75-81
D Задовільно– пристойно, але із значними помилками (знання не повного обсягу). 69-74
E Достатньо - задовольняє мінімальним вимогам (базове елементарне знання з дисципліни). 60-68
FX Незадовільноз можливістю повторного складання. 35-59
F Незадовільноз обов’язковим повторним курсом. 1-34

 

 

Здача заліку є обов’язковою для студентів, що отримали незадовільну оцінку за контрольної роботи або бажають підвищити підсумкову оцінку. Залік з дисципліни «Психологія управління» проводиться в формі письмової відповіді на контрольні питання, наведені нижче, при особистій зустрічі з викладачем.

Контрольні питання до заліку.

 

1. Укажіть місце психології управління як серед інших наук, опишіть зв’язки між ними.

2. Що є предметом і об’єктом психології управління на сучасному етапі?

3. Сформулюйте завдання психології управління як галузі психологічних знань.

4. Дайте характеристику ключових понять та базових категорій психології управління.

5. Розкрийте зміст поняття „особистість” та її структуру.

6. Визначіть поняття мотивації та ієрархію потреб особистості за А.Маслоу.

7. Які регулятори мотивації робітника Ви можете запропонувати в своїй організації?

8. Надайте характеристику основних стилів управління колективом.

9. Поясніть поняття „лідерство”, „стиль лідерства”.

10. Які способи впливу на підлеглих може використовувати лідер і керівник організації?

11. Що Ви розумієте під терміном „ґендерні особливості стилів керівництва”? Наведіть приклади.

12. Охарактеризуйте організаційні особливості структури трудового колективу.

13. Надайте характеристику різних типів організацій і ролі керівника в них.

14. Визначіть ознаки позитивного соціально-психологічного клімату в трудовому колективі.

15. Охарактеризуйте стадії розвитку колективу.

16. Розкрийте зміст комунікативної компетентності менеджера.

17. Як використовувати невербальні засоби в діловому спілкуванні?

18. Визначіть власний «арсенал» засобів і прийомів безконфліктного ділового спілкування.

19. Розкрийте зміст поняття «імідж» та його складових.

20. Поясніть формулу впливу іміджу на оточуючих.

21. Надайте характеристику основних функцій менеджера.

22. Які особистісні якості керівника Ви вважаєте найбільш актуальними в наш час?

23. Розкрийте зміст і актуальність поняття «організаційна культура».

24. Які напрямки тренінгових програм Ви можете запропонувати для своєї організації? Обґрунтуйте відповідь.

25. Корпоративний тренінг, його функції і ефективність.

26. Визначте сутність поняття «здоров¢я керівника», його компоненти.

27. Надайте характеристику здорової особистості за А.Маслоу.

28. Визначте сутність поняття «стрес», які чинники можуть викликати стрес?

29. Які ви знаєте засоби боротьби з негативними наслідками стресу?

 

 

Для успішного складання заліку студент має розуміти зміст основних психічних процесів, поняття особистості та її властивостей, свідомості та самосвідомості, вміти проаналізувати психологічні причини власної поведінки та поведінки інших людей, вміти працювати з психологічною літературою.

Під час підготовки до заліку особливу увагу слід приділяти розумінню основних закономірностей, термінів і понять курсу, їх застосуванню в професійній діяльності та особистому житті людини, навести приклади з Вашого особистого життєвого досвіду.

Бажаємо успіхів!!!

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 375

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Організаційна (корпоративна) культура. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.