МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вкладені цикли.
Тілом циклу може бути знову циклічна структура. Такі цикли називають вкладеними.Цикл, що містить у собі інший цикл, називається зовнішним, а цикл, що міститься у тілі іншого циклу-внутрішнім. Внутріші та зовнішні цикли можуть бути циклами з параметром, постумовою та передумовою. Вкладені цикли характеризуються рівнями вкладення, зовнішній цикл має рівень –0 , внутрішній –1. Параметри циклів у випадку вкладених циклів змінюються так: спочатку змінюється параметр внутрішнього циклу, набуаючи всіх своїх значень. Потім зовнішній цикл змінить значення на один крок і знову параметр внутрішнього циклу набуде всіх значень. Так триває доти, поки параметр зовнішнього циклу не набуде всіх своїх значень.
Приклад. Відомо, що сума квадратів a та b катетів прямокутного трикутника дорівнює квадратові гіпотенузи c: а2 + b2 = c2 . Трійка чисел, котра задовольняє таку рівність, називається "піфагоровими" числами. Скласти програму визначення "піфагорових" чисел в діапазоні від 1 до 100.
PROGRAM Pifagorovi_chysla; USES crt; CONST n=100; VAR a,b,c,count,cx:LONGINT; wait:CHAR; BEGIN CLRSCR; WRITELN(' Пiфагоровi числа'); count:=0; FOR a:=1 TO n DO FOR b:=a TO n DO BEGIN cx:=a*a+b*b; c:=1; WHILE (c*c<=cx) DO BEGIN IF c*c=cx THEN BEGIN count:=count+1; WRITELN('a=',a:5,' b=',b:5,' c=',c:5); END; {if} c:=c+1; END; {while} END; {for b} WRITELN; WRITE('В діапазоні від 1 до ',n:5,' знаходиться '); WRITELN(count:4,' трiйки піфагорових чисел'); END. {program} Використання операторів циклу дозволяє складати різноманітні і достатньо складні програми.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКPАЇНИ САМБІРСЬКИЙ ТЕХНІКУМ ЕКОНОМІКИ ТА ІНФОРМАТИКИ СЦЕНАРІЙ ВІДКРИТОГО УРОКУ
Предмет . Основи програмування.
Тема. Оператори циклу: цикл з параметром, цикли з передумовою та післяумовою. Ітераційні цикли. Вкладені циклічні структури. Викладач . Зрем’як Н.Р. Самбір Н.р. Зміст 1. План уроку. 2. Питання для повторення попереднього матеріалу. 3. Конспект лекції на тему :” Оператори циклу: цикл з параметром, цикли з передумовою та післяумовою. Ітераційні цикли. Вкладені циклічні структури.” 4. Домашнє завдання. 5. Список використаної літератури. ПЛАН УРОКУ. 1. Група 24П 2. Дата25 лютого 2003 3. Тема заняття.Оператори циклу: цикл з параметром, цикли з передумовою та післяумовою. Ітераційні цикли. Вкладені циклічні структури 4. Тип заняттяЛекція. 5. Мета заняття. Навчити студентів працювати з циклічними конструкціями та раціональне використання їх в задачах різного характеру. 6. Хід заняття: · Організаційний момент; · Повторення попереднього матеріалу; · Пояснення нової теми; · Складання програм з використанням циклічних конструкцій; · Складання програм створення та використання файлів ; · Підведення підсумків заняття; · Домашнє завдання.
7. Роздатковий матеріал: таблиця текстових функцій. 8. Список використаної літератури
Питання для повторення попереднього матеріалу.
1. Що таке структурне програмування ? 2. Що є фундаментом структурного програмування? 3. Які структури керування є базовими елементарними? 4. Розказати суть структури послідовного виконання. 5. Пояснити структуру розгалуження. 6. Як проходить робота умовного оператора? 7. Чи може зустрічатись символ ‘;’ всередині будь-якого структурного оператора і чому?
ПЛАН Читайте також:
|
||||||||
|