МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема. Комбіновані типи даних - записи. Доступ до полів запису. Оператор приєднання. Ієрархічні записи.Записи з варіантами. Селектор варіанту.Тип. Лекція 13. ПЛАН. Комбіновані типи даних - записи. Ієрархічні записи. Доступ до полів запису. Оператор приєднання. Записи з варіантами. Селектор варіанту. Приклад програми. ЛІТЕРАТУРА
С.А.Немнюгин.Turbo Pascal.-СПб:Издательство”Питер”,2000.-496с Семотюк В.Програмування в середовищі Турбо Паскаль.Львів: БаК,2000.-248с. Зуев Е.А. Система программирования Турбо Паскаль.М.,1992.
Комбіновані типи даних - записи. Ієрархічні записи. Доступ до полів запису.
Запис- це структура, що складається з фіксованого числа компонент, котрі називаються полями. Дані кожного поля мають постійний тип, а дані різних полів можуть мати різні типи. Таким чином записи дозволяють об'єднати під одним іменем дані різних типів, що дуже зручно для розв'язування задач різноманітних типів. В загальному випадку записи описуються типом RECORD:
TYPE t=RECORD id11,id12,...,id1N:TYPE1; id21,id22,...,id2N:TYPE2; ........................ idK1,idK2,...,idKM:TYPEK; end;
де idi - ідентифікатори (імена) полів, TYPEI - тип і-го поля, t - ім'я типу.
Наприклад, з допомогою типу-запису student
TYPE student=RECORD grupa:STRING[4]; nomer:INTEGER; prizv:STRING[25]; data_nar:INTEGER; ocinky:ARRAY[1..3] OF INTEGER; END;
описано інформацію про студента: код групи, в котрій навчається студент (grupa), порядковий номер студента в групі (nomer), прізвище студента (prizv), дату його народження (data_nar) та оцінки отримані під час останньої екзаменаційної сесії (ocinky). Поле, в свою чергу, може бути записом, і в цьому випадку говорять про ієрархічні записи. Для цього попередньо описують вўдповўдний тип, наприклад:
TYPE data=RECORD; rik:INTEGER; misiac:1..12; den:1..31; END;
і тоді тип data_nar можна описати в інших записих (у тому числі і в записі student) таким чином:
data_nar:DATA;
Змінні типу запис описуються звичайним способом, наприклад:
VAR stud1,stud2:STUDENT; Для таких змінних компілятор виділяє пам'ять звичайним чином відповідно до розташування полів та їх типів. Щоб звернутися до будь-якого поля, необхідно вжити складне ім'я: ім'я запису та ім'я поля. Якщо поле в свою чергу ї записом, то складне ім'я продовжується, наприклад:
stud1.prizv:='Перехрестенко Ю.П.' stud1.data_nar.rik:=1981; stud1.ocinky[1]:=5;
Записи можуть бути компонентами інших структур, наприклад:
TYPE gr=(15p,16p,25p,26p,29p,35p,36p,38p,45p,46p,48p); VAR viddil_2204:ARRAY [gr,1..32] OF STUDENT; Тепер мають сенс такі оператори присвоєння:
viddil_2204[26p,1].prizv:='Авраменко Т.'; viddil_2204[26p,1].data_nar.rik:=1981; viddil_2204[26p,1].data_nar.misiac:=2; viddil_2204[26p,1].data_nar.den:=21;
Щоб ввести (вивести) запис, треба ввести (вивести) відповідні поля, наприклад:
READLN(stud1.prizv); READLN(stud1.data_nar.rik,stud1.data_nar.misiac); READLN(stud1.data_nar.den); WRITELN(viddil_2204[26p,1].prizv:20, viddil_2204[26p,1].nomer:2);
Читайте також:
|
||||||||
|