МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розкрийте дужки.1. I don’t know this girl. I never (meet) her before. 2. Where is Mother? – She just (go) out. 3. Don’t you know what the film is about? – No, I (not see) it. 4. Don’t worry about the letter. I already (post) it. 5. Is he a good teacher? – Oh, yes! He (help) me a lot. 6. I know London perfectly well. I (be) there several times. 7. I can’t find my umbrella. I think, somebody (take) it by mistake. 8. Do you speak Spanish? – No, I never (study) it. 9. Do you know where they (go). – No, they (sell) their house and (not leave) their new address. 5. Дайте відповіді на запитання. 1. Is his article ready? (write) Example: Yes, he has written it. 2. Are her rooms clean? (do) 3. Is our dinner ready, Mom? (cook) 4. Does she know the poem? (learn) 5. Do you know this sort of pencil? (use) 6. Does he know how nice the cake is? (eat) 7. Do you know that your gloves are on the table? (find) 8. Is Bobby’s face clean? (wash) 9. Do you know how beautiful these songs are? (hear) Розкрийте дужки, використовуючи Present Indefinite чи Present Perfect. 1. Look! They (stop). 2. I (want) to see you. I (not see) you for ages! 3. What (be) your name? – My name (be) always Cole. 4. You (read) this book? – Yes. – What you (think) of it? 5. I (not be) to a zoo before. It (be) a nice feeling to go somewhere you never (be) before. 6. You (know) Nick? – Yes. – How long you (know) him? – I (know) him for ten years. 7. There (be) a lot of things I (want) to do for a long time but I (not do) them. 8. You (realize) we (know) each other for quite a long period of time now? And this is the first time you (ask) me to come with you. 9. You (know) the girl, who just (leave) the shop? – Yes, that is Bella York. – She (be) the customer of yours? – Not, exactly. She (be) here several times, but she never (buy) anything. 10. Come in, I (be) awake since sun-up. 11. I (not see) your pictures for a long time. Can I look round? 12. It’ll be good to see him again. How long he (be) away? It (seem) for ages. 13. I (know) him nearly all my life, but I never (see) you so excited about anything.
Домашнє завдання Складіть 10 – 15 речень на тему “Відвідування музею”. Зробіть письмовий переклад тексту “Visiting a museum”. УРОК 16 Мій улюблений художник. Теперішній доконаний час 1. Словник: 1. enter – вступати 2. recognition – визнання 3. recreate – відновлювати 4. dismal – похмурий 5. remain – нагадувати 6. landscape – пейзаж 7. reflect – відзеркалювати 8. lyrical – ліричний 9. award – нагорода, премія Прочитайте та перекладіть текст. Читайте також:
|
||||||||
|