Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 3 Розкрийте дужки, вживаючи необхідні часи

    Вправа 4 Відкрийте дужки, вживаючи часи Indefinite/ Continuous/ Perfect

     

    1. I always (to come) to school at a quarter to nine. 2. Yesterday I (to come) to school at ten minutes to nine. 3. We already (to be) to the cinema this week. 4. What your brother (to do) now? 5. My friend (to like) pies. He (to eat) pies every day. When I (to meet) him in the street yester­day, he (to eat) a pie. 6. When you (to come) to see us? — I (to come) tomorrow if I (not to be) busy. 7. I (not to like) apples. 8. I (to ring) you up as soon as I (to come) home tomorrow. 9. Pete certainly (to help) you with your English if you (to ask) him. 10. This little boy never (to see) a crocodile. 11. Let's go for a walk. The rain (to stop) and the sun (to shine). 12. What you (to read) now? — I (to read) Tom's book. I (to be) in a hurry. Tom (to come) soon, and I (to want) to finish reading the book before he (to come). 13. What you (to learn) for today? — I (to be) sorry, I (not to prepare) my lesson. I (to be) ill yesterday and (not to know) what to do. I (to prepare) my lesson tomorrow. —If you (not to pre­pare) your lesson tomorrow, you (to get) a bad mark. 14. Autumn (to come). It (to be) November now. It (to get) colder, the days (to get) shorter. It often (to rain). Soon it (to be) very cold. 15. When I (to do) my homework yesterday, I quickly (to run) to the yard, because my friends (to wait) for me there.

     

     


    Тема 2: Питально-заперечні речення

     

    Мета: Ознайомити з новою ГС - Питально-заперечні речення та навчити вживати їх в мовленні.


    Читайте також:

    1. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
    2. Визначення та необхідність контролю.
    3. Виникнення внутрішнього аудиту та його необхідність
    4. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
    5. Від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охоро1
    6. Відносини власності в Україні. Необхідність різноманітних форм власності.
    7. Вміння та навички, необхідні соціальному працівнику при роботі з людьми похилого віку
    8. Вправа 1
    9. Вправа 1
    10. Вправа 1
    11. Вправа 1 (c. 50)
    12. Вправа 1 (с. 7)




    Переглядів: 1246

    <== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
    Вправа 1 Поставте речення в питальну та заперечну форму | Додаткова література

    Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.