Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологія реалізації виробничої програми ТП

 

Туристичне підприємство – господарюючий суб’єкт або індивідуальний підприємець, який займається розробкою туристських маршрутів, забезпечує їх функціонування, організовує рекламу, встановлює ціни на тури ТП для випуску по них путівок і їх реалізації.

Під туристичною підприємницькою діяльністю розуміється діяльність по формуванню, просуванню і реалізації туристського продукту, здійснювана на підставі ліцензії юридичною особою або індивідуальним підприємцем.

Рисунок. 11.3. - Система ресурсного забезпечення формування та реалізації тур продукту

Виробничо-обслуговуюча діяльність туроператорів передбачає:

- формування (комплектацію) турів;

- просування турів;

- гуртова реалізація турів;

- забезпечення обслуговування туристів в межах програми туру;

- контроль і оперативний супровід турів;

- відповідальність за виконання робіт.

До основних завдань туроператорів відносять:

1. Вивчення потреб потенційних туристів на тури та туристичні програми;

2. Складання маршрутів та перспективних програм обслуговування туристів;

3. Взаємодія з постачальниками послуг;

4. Розрахунок вартості туру та визначення ціни;

5. Реалізація турів;

6. Методичне забезпечення турів;

7. Забезпечення туристів необхідним та спеціальним спорядженням, сувенірною та рекламно-інформаційною продукцією;

8. Підготовка, підбір та призначення спеціалістів на маршрути подорожей (екскурсоводи, інструктори, гіди-перекладачі тощо);

9. Рекламно-інформаційна робота по просуванню туристичного продукту до споживачів;

10. Контроль за якістю, надійністю та безпекою туристичного обслуговування.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  3. Алгоритм реалізації моделей
  4. Алгоритм реалізації моделі
  5. Алгоритм реалізації моделі
  6. Алгоритм реалізації моделі
  7. Алгоритм реалізації моделі
  8. Алгоритм реалізації моделі
  9. Алгоритм реалізації моделі
  10. Алгоритм реалізації моделі
  11. Алгоритм реалізації моделі
  12. Алгоритм реалізації моделі




Переглядів: 453

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 10 | Основними функціями туроператора є: комплектуюча, сервісна, гарантійна.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.