Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетинг.

 

Маркетинг - 1) концепція орієнтації будь-якої діяльності на споживача; 2) згідно міжнародних стандартів ISO 9000 - перша стадія життєвого циклу об’єкту; 3) перша функція функціональної підсистеми управління.

Маркетинг - система заходів по дослідженню існуючих фактичних та потенційних потреб споживачів та аналізу зовнішніх та внутрішніх можливостей для їх задоволення (місткість потенційних ринків, конкурентне оточення, технологічні можливості, фінансові можливості, тощо).

Структура та чисельність служби маркетингу визначаються розмірами чистого доходу фірми, обсягами та складністю товару, кількістю ринків.

Таблиця 2.1.1.

Функції та завдання служби маркетингу.

Функції Завдання
1. Формування ринкової стратегії 1.1. Аналіз та прогнозування потреб та попиту, кон’юнктури ринку, факторів конкурентних переваг фірми, організаційно-технічного рівня виробництва конкурентів та фірми. 1.2. Аналіз та прогнозування якості та ресурсомісткості конкуруючих аналогів та майбутніх товарів фірми. 1.3. Аналіз зв’язків фірми із зовнішнім середовищем. 1.4. Прогнозування відтворювальних циклів товарів фірми, обсягів ринків за сегментами, лімітних цін на майбутні товари, конкурентоспроможності майбутніх товарів на конкретних ринках. 1.5. Розробка та економічне обгрунтування заходів по підвищенню конкурентоспроможності майбутніх товарів, нормативів конкурентоспроможності. 1.6. Остаточний вибір цільових ринків на певний період. 1.7. Підготовка документів з ринкової стратегії на певний період
2. Реалізація концепції маркетингу 2.1. Узгодження структури та змісту системи менеджменту фірми. 2.2. Участь у проектуванні організаційної та виробничої структури фірми, розробці положень та посадових інструкцій фірми. 2.3. Вхідний маркетинговий контроль (з питань дотримання концепції маркетингу) всієї нормативно-методичної та технічної документації, яка розробляється на фірмі. 2.4. Розробка та узгодження плану заходів з маркетингу. 2.5. Участь у аналізі зовнішньоекономічної діяльності фірми. 2.6. Узгодження цін на товари, що виробляються, контрактів та договорів. 2.7. Участь в організації збуту товарів. 2.8. Встановлення схеми зворотнього зв’язку за стадіями життєвого циклу товарів.
3. Реклама товару та стимулювання збуту 3.1. Визначення цілей реклами. 3.2. Визначення методів, правил та засобів реклами. 3.3. Організація роботи рекламних агенцій та служб. 3.4. Організація стимулювання збуту товарів та зростання прибутку.
4. Забезпечення маркетингових досліджень 4.1. Розробка та вдосконалення структури служби маркетингу на фірмі. 4.2. Інформаційне забезпечення та створення нормативної бази маркетингових досліджень. 4.3. Кадрове забезпечення досліджень. 4.4. Забезпечення технічними засобами. 4.5. Забезпечення внутрішніх та зовнішніх інформаційних зв’язків служби маркетингу фірми.

Планування.

 

Планування - функція визначення цілей, глобальних (стратегічних) та часткових (тактичних), їх ранжування за важливістю, терміновістю та ін., накреслення програми дій по їх досягненню, визначення виконавців, ресурсів та термінів. Від якісно сформульованих принципів планування залежить якість управління. До головних принципів планування належать всі наукові підходи в менеджменті. До додаткових принципів планування належать:

1) ранжування об’єктів за їх важливістю;

2) варіантність плану;

3) збалансованість плану;

4) узгодженість плану з параметрами зовнішнього середовища, адаптивність планування;

5) спадковість стратегічного та поточного планів;

6) висока соціальна орієнтованість плану (забезпечення екологічності, ергономічності та безпеки);

7) автоматизація системи планування;

8) забезпечення зворотнього зв’язку системи планування в циклі управління;

9) економічна ґрунтовність планових показників.

 

Таблиця 2.2.1.

Типові операції та процедури прийняття планового рішення.

 

Операції Процедури
1. Підготовка до планової роботи. 1.1. Аналіз рівня планової роботи. 1.2. Виявлення проблеми. 1.3. Визначення кола завдань з планування. 1.4. Формування групи для виконання планових робіт та підготовка кадрів. 1.5. Видання документу (програми, наказу, розпорядження) про виконання робіт.
2. Виявлення проблеми підвищення конкуренто-спроможності товару та формування цілей. 2.1. Дослідження ринку та визначення ступеню задоволення потреб у певному товарі. 2.2. Визначення тенденцій розвитку техніко-економічного рівня товару та виробництва на 5-10 років. 2.3. Оцінка негативного впливу проблеми на зовнішнє середовище та економіку. 2.4. Виявлення факторів макро- та мікросередовища, які впливають на конкурентоспроможність товару. 2.5. Сегментація ринку. 2.6. Структурування проблеми. 2.7. Побудова дерева показників конкурентоспроможності нового товару. 2.8. Визначення ресурсних можливостей фірми.
3. Пошук інформації. 3.1. Встановлення вимог до інформації. 3.2. Встановлення джерел інформації. 3.3. Визначення каналів одержання інформації. 3.4. Оформлення доступу до інформації. 3.5. Визначення переліку та видів інформації. 3.6. Первинна ідентифікація інформації. 3.7. Збирання та кодування інформації.
4. Обробка інформації. 4.1. Перевірка повноти інформації. 4.2. Перевірка вірогідності інформації. 4.3. Групування інформації. 4.4. Порівняння одержаної інформації з наявною. 4.5. Якісний аналіз інформації. 4.6. Селекція та фільтрація інформації.
5. Виявлення можливостей ресурсного забезпечення. 5.1. Аналіз умов реалізації цілей. 5.2. Прогнозування потреб у різних видах ресурсів. 5.3. Прогнозування організаційно-технічного розвитку виробника та споживача товару. 5.4. Виявлення необхідної координаторської діяльності органів управління.
6. Ранжування цілей. 6.1. Побудова дерева кінцевих цілей. 6.2. Визначення наукової новизни та практичної цінності реалізації цілей. 6.3. Формування та узгодження нормативів покращення екологічних, ергономічних та техніко-економічних показників нового товару. 6.4. Визначення ресурсомісткості товару та її оптимізація з використанням методу функціонально-вартісного аналізу. 6.5. Визначення пріоритетів та порядку реалізації цілей. 6.6. Впорядкування цілей за рівнями ієрархії. 6.7. Розробка організаційного проекту забезпечення дерева цілей.
7. Формулю-вання планових завдань 7.1. Уточнення складу виконавців та співвиконавців завдань. 7.2. Формування завдань конкретним виконавцям. 7.3. Оптимізація термінів виконання завдань. 7.4. Побудова оперограми виконання завдань.
8. Оформлення нових документів 8.1. Вибір форми планового документу (програма, технічне завдання, тощо). 8.2. Виконання додаткових розрахунків, їх техніко-економічне обгрунтування. 8.3. Оформлення проекту планового документу, узгодження, затвердження. 8.4. Тиражування та доведення планового документу до виконавця.
9. Реалізація планових завдань. 9.1. Видання наказу (розпорядження) про виконання планового документу та доведення його до виконавця. 9.2. Організація виконання планових завдань. 9.3. Облік та контроль виконання планових завдань. 9.4. Мотивація виконання планових завдань якісно та вчасно. 9.5. Організація регулювання (зворотнього зв’язку) планових завдань за вимогами споживачів або досягненнями науково-технічного прогресу.

 

Бізнес-план є документом, який висвітлює напрямок, у якому фірма буде рухатись протягом року чи більше.

Функції бізнес-плану:

1) є інструментом, за допомогою якого підприємець може оцінити фактичні результати діяльності за певний період;

2) може бути використаний для розробки концепції ведення бізнесу на майбутнє;

3) є інструментом залучення коштів.

 

Склад бізнес-плану та якість його розділів визначає підприємець в залежності від того, з якою метою цей план розробляється. Наприклад, потенційного інвестора більш за все можуть цікавити: ділова репутація, грошові потоки по обслуговуванню боргів, додаткове забезпечення гарантій та доля власного капіталу.

 


Читайте також:

  1. Маркетинг. Поняття і зв'язок з ПР-діяльністю.
  2. Реклама та маркетинг. Визначення маркетингу. Ціль та етапи маркетингу.
  3. Стратегічний маркетинг. ВСТУП




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Функції управління. | Організація процесів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.