МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Маркетинг.
Маркетинг - 1) концепція орієнтації будь-якої діяльності на споживача; 2) згідно міжнародних стандартів ISO 9000 - перша стадія життєвого циклу об’єкту; 3) перша функція функціональної підсистеми управління. Маркетинг - система заходів по дослідженню існуючих фактичних та потенційних потреб споживачів та аналізу зовнішніх та внутрішніх можливостей для їх задоволення (місткість потенційних ринків, конкурентне оточення, технологічні можливості, фінансові можливості, тощо). Структура та чисельність служби маркетингу визначаються розмірами чистого доходу фірми, обсягами та складністю товару, кількістю ринків. Таблиця 2.1.1. Функції та завдання служби маркетингу.
Планування.
Планування - функція визначення цілей, глобальних (стратегічних) та часткових (тактичних), їх ранжування за важливістю, терміновістю та ін., накреслення програми дій по їх досягненню, визначення виконавців, ресурсів та термінів. Від якісно сформульованих принципів планування залежить якість управління. До головних принципів планування належать всі наукові підходи в менеджменті. До додаткових принципів планування належать: 1) ранжування об’єктів за їх важливістю; 2) варіантність плану; 3) збалансованість плану; 4) узгодженість плану з параметрами зовнішнього середовища, адаптивність планування; 5) спадковість стратегічного та поточного планів; 6) висока соціальна орієнтованість плану (забезпечення екологічності, ергономічності та безпеки); 7) автоматизація системи планування; 8) забезпечення зворотнього зв’язку системи планування в циклі управління; 9) економічна ґрунтовність планових показників.
Таблиця 2.2.1. Типові операції та процедури прийняття планового рішення.
Бізнес-план є документом, який висвітлює напрямок, у якому фірма буде рухатись протягом року чи більше. Функції бізнес-плану: 1) є інструментом, за допомогою якого підприємець може оцінити фактичні результати діяльності за певний період; 2) може бути використаний для розробки концепції ведення бізнесу на майбутнє; 3) є інструментом залучення коштів.
Склад бізнес-плану та якість його розділів визначає підприємець в залежності від того, з якою метою цей план розробляється. Наприклад, потенційного інвестора більш за все можуть цікавити: ділова репутація, грошові потоки по обслуговуванню боргів, додаткове забезпечення гарантій та доля власного капіталу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|