МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стратегічний маркетинг. ВСТУП1.асортимент і виробництво 2.сировина та її підготовка 3.виробництво смаженої картоплі 4.в-во замороженої 5.в-во картопляних крекерів картопле продукти можна поділити на 2 види: A. використовувати і їжу без + кулінарної обробки B. та після кулінарної обробки доА чіпси ,мають приємний смак та аромат ,високу харчову цінність. В склад: жири 35-40%, вуглеводи 47-50%, білки 4%, вітамін С 3мм\100гр, калорійність 580ккал\100гр до В –гарнірна картопля, сухе картопляне пюре . склад смаженої 5-8% вуглеводи17% білки 2% вітаміни 14мм\100гр калорійність 146ккал. Класифікація продуктів з картоплі: · ступінь готовності до вживання (готові н\ф) · в залежності від виду сировини(з свіжих н\ф) · від технології виробництва(сушені, заморожені, обжарені) · готові н\ф сировина: картопля залежить від хімічного складу, властивості поділяються на сорти( столова, кормова, технічна) вимоги до якості сировини: СР 22%, РР не більше 0.4% , не темна м*якось, доволі високі витрати при очисткі повинна мати відповідні документи . мати певні смакові якості . консистенція, вміст КХ, а також питому масу бульби. Форма бульб відіграє велику роль в процесі очищення найбільш придатна до виробництва є сорти :пізнього, середньо-пізнього, термінів зберігання. Найбільш знач для промислової переробки є розмір, форма, маса картоплі. Розміри середні від 5до6.5см .меньше 4см в перерізі не рентабельна ,більша 7см в перерізі також бо велика к-ть відходів. Колір м*якоті світлий, або світло-кремовий. Вміст КХ середній ,вміст РР при Т зменьшЕ 4°С він зростає при Т 10°С 10-20 днів. Підготовка до переробки 1. мийка. Передбачає видалення із поверхні залишків землі, піску, та інших забруднень, звільнити від м\о та різних хімікатів. Процес проводиться із зануренням в воду сировини ,яку миють під струменем води, або комбінованими способами. При цьому може перемішуватися. Якість залежить від ступеню забруднення ,к-ть та Т води від тривалості та інтенсивності процесу перемішування. Та відмочування для видалення бруду Т води 40-50°С. для мийки використовують машини картоплемийки різних конструкцій, барабанні ,вібраційні , роликові,уніфіковані. Інструкція для видалення картоплі з дефектами , загнившої, пошкодженої. процес на транспортері , або інспекційних столах . швидкість стрічки в залежності від якості сировини картопля в 1 шар. Доброякісна – ополіскується та подається на подальшу переробку. 2. Сульфітація Для запобігання потемніння продукти обробляють розчином Н2СО3, або її солями (біосульфат натрію) іноді сірчистий ангідрид. Обробляють картоплю 1-3хв 0.1р-м Na2so3 після сульфітації не темніє протягом 6-8годин. Процес проводять на обладнанні ,що встановлене в цеху . використовують ванни з краном або роторними машинами , сульфітатори МСК-63 0.0004%Р-М сірчистого ангідриду. 3. Різка Клубні картоплі ріжуть на необхідні розміри. Та форми певного виду продукту якість різних характеризується ступенем подрібнення сировини. Вмістом браку на сировині не повинна перевищувати 5-8%. Для видалення вільного КХ з поверхні нарізаної картолі їх обмивають водою, або подають воду в різку. Якість процесу залежить від правильної замочки ножів сорту картоплі . машини - дискові з ножами закритими на окрему пристрої або комбіновані типу ХЛ 1,МРО1000, 4. Очищення При виробництві продуктів з картоплі майже половина сировини йде в відходи в основному від чистки. Існують способи очистки – механічні, хімічні ,фізичні. Механічний – більш поширений та простий ,не призводить до зміни апаратом будови, хімічного складу, та колоїдних властивостей. Сутність методу – апарат зовні тканин шорсткими поверхнями для видалення шкірки та вічок. Процес проходить в картопле чистках при безперервній подачі води для змивання тавидалення відходів. Тривалість процесу залежить від якості та розміру картоплі від 1 до 3хв. 5. Калібрування Для розділу на фракції за розміром ,є різні конструкції калібрувальної машини: конвеєрні, барабанні,шнекові. Поширена – ЛРК-5. Сухе картопляне пюре Виготовляють у вигляді :крупки, пластівців, гранул. Крупа вологістю 12%. недолік пластівців велика ступінь набухання, клейстеризації, і гранули – маленькі циліндрики діаметром від 1-3мм, довжина 5-25мм вологість не більше 12% на лініях ПАКК. При паровому способі очищення процес триває 4-6хв. Кртоплю обробляють в сульфітаторі 0.1% р-м дисульфану натрію протягом 2х для рівного розварення картопл ріжуть кусочки товщиною 12-15мм процес змиваня проходить на мийно-вібраційному машині ,після бланшування . охолоджують холодною водою до Т 15-20°С. охолоджену картоплю обробляють парою картоплю та подають на 2х валкову сушарку Т поверхні барабанів 130-140°С тривалість процесу 1хв вологість 38-40%. Просушені продукти з Т60°С дроблять на шматочки розміром 20-25мм та охолоджують повітрям з Т 8-10°С і 1год. кондиціонують. Після продукт з Т 18-20°С пропускають через гранулятор до утворення крупинок розміром 2мм продукти сушать конвективним способом вкип*ячому тарі приТ повітря 120°С до вологості 8-10хв потім направляють на сепаратор та видаляють домішки ,фасують на авто вагах вкартонні коробки ,або тканинні .паперові мішки, але за умови укладки їх в ящики. До вологості 6-8% на жестяній банці. Чіпси, хрустка картопля Продукти у вигляді соломки, або тонких пелюсток , являє собою , абсолютний в рослинному … до повної готовності картопля, вміст картоплі вміст вологи 7% жиру35-40% до картоплі для чіпсів ,вимоги: · Форма-кругла, або овально-кругла · Розміри від 4-6см · СР не менш 22%, РР не більше 0.4%, Якість готового продукту від способу обробки. Опис схеми Картоплю звантажують у прий мальний бункер і транспортером направляють в мийну машину, потім подають на калібрувальну машину (картопля до 6 см) відкалібровану картоплю подають на очисну машину ,вивантажують на роликовий транспортер для доочистки ковшовими транспортерами направляють в машну для різання х нарізаною картоплею змивають вільний КХ , цукор. Потім пластинки направляють в обжарівальну піч , обжарені чіпси вивантажують на сітчастий транспортер і посипають сіллю + всі добавки
Стратегічний маркетинг. ВСТУП Метою дисципліни «Стратегічний маркетинг» є засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок стратегічної маркетингової діяльності підприємства. Основними завданнями викладання дисципліни є вивчення: - сутності й сфери стратегічного маркетингу; - маркетингового середовища та його впливу на стратегічну діяльність підприємства; - набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу; - проектування маркетингових стратегій. Предмет – стратегічна маркетингова діяльність підприємства. Методичною основою вивчення дисципліни „Стратегічний маркетинг” є сучасні теорії ринкової економіки, праці провідних зарубіжних та вітчизняних вчених і фахівців-практиків з маркетингу. У результаті вивчення дисципліни студент повинен: ЗНАТИ: - методологічні та теоретико-методичні основи стратегічної маркетингової діяльності підприємства; - наукові основи її формування та обґрунтування. УМІТИ: - вільно володіти методами та інструментарієм дослідження маркетингового середовища підприємства; - формулювати ефективну місію підприємства; - формувати правильні маркетингові стратегічні цілі; - розробляти альтернативні маркетингові стратегії та визначати заходи для їх досягнення; - аналізувати і оцінювати стратегічну діяльність підприємства. Дисципліна «Стратегічний маркетинг» передбачає знання базових маркетингових дисциплін. Читайте також:
|
||||||||
|