Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегічний маркетинг. ВСТУП

1.асортимент і виробництво

2.сировина та її підготовка

3.виробництво смаженої картоплі

4.в-во замороженої

5.в-во картопляних крекерів

картопле продукти можна поділити на 2 види:

A. використовувати і їжу без + кулінарної обробки

B. та після кулінарної обробки

доА чіпси ,мають приємний смак та аромат ,високу харчову цінність. В склад: жири 35-40%, вуглеводи 47-50%, білки 4%, вітамін С 3мм\100гр, калорійність 580ккал\100гр

до В –гарнірна картопля, сухе картопляне пюре . склад смаженої 5-8% вуглеводи17% білки 2% вітаміни 14мм\100гр калорійність 146ккал.

Класифікація продуктів з картоплі:

· ступінь готовності до вживання (готові н\ф)

· в залежності від виду сировини(з свіжих н\ф)

· від технології виробництва(сушені, заморожені, обжарені)

· готові н\ф

сировина: картопля залежить від хімічного складу, властивості поділяються на сорти( столова, кормова, технічна)

вимоги до якості сировини: СР 22%, РР не більше 0.4% , не темна м*якось, доволі високі витрати при очисткі повинна мати відповідні документи . мати певні смакові якості . консистенція, вміст КХ, а також питому масу бульби. Форма бульб відіграє велику роль в процесі очищення найбільш придатна до виробництва є сорти :пізнього, середньо-пізнього, термінів зберігання.

Найбільш знач для промислової переробки є розмір, форма, маса картоплі. Розміри середні від 5до6.5см .меньше 4см в перерізі не рентабельна ,більша 7см в перерізі також бо велика к-ть відходів. Колір м*якоті світлий, або світло-кремовий. Вміст КХ середній ,вміст РР при Т зменьшЕ 4°С він зростає при Т 10°С 10-20 днів.

Підготовка до переробки

1. мийка.

Передбачає видалення із поверхні залишків землі, піску, та інших забруднень, звільнити від м\о та різних хімікатів. Процес проводиться із зануренням в воду сировини ,яку миють під струменем води, або комбінованими способами. При цьому може перемішуватися. Якість залежить від ступеню забруднення ,к-ть та Т води від тривалості та інтенсивності процесу перемішування. Та відмочування для видалення бруду Т води 40-50°С. для мийки використовують машини картоплемийки різних конструкцій, барабанні ,вібраційні , роликові,уніфіковані.

Інструкція для видалення картоплі з дефектами , загнившої, пошкодженої. процес на транспортері , або інспекційних столах . швидкість стрічки в залежності від якості сировини картопля в 1 шар.

Доброякісна – ополіскується та подається на подальшу переробку.

2. Сульфітація

Для запобігання потемніння продукти обробляють розчином Н2СО3, або її солями (біосульфат натрію) іноді сірчистий ангідрид. Обробляють картоплю 1-3хв 0.1р-м Na2so3 після сульфітації не темніє протягом 6-8годин. Процес проводять на обладнанні ,що встановлене в цеху . використовують ванни з краном або роторними машинами , сульфітатори МСК-63 0.0004%Р-М сірчистого ангідриду.

3. Різка

Клубні картоплі ріжуть на необхідні розміри. Та форми певного виду продукту якість різних характеризується ступенем подрібнення сировини. Вмістом браку на сировині не повинна перевищувати 5-8%. Для видалення вільного КХ з поверхні нарізаної картолі їх обмивають водою, або подають воду в різку. Якість процесу залежить від правильної замочки ножів сорту картоплі . машини - дискові з ножами закритими на окрему пристрої або комбіновані типу ХЛ 1,МРО1000,

4. Очищення

При виробництві продуктів з картоплі майже половина сировини йде в відходи в основному від чистки. Існують способи очистки – механічні, хімічні ,фізичні. Механічний – більш поширений та простий ,не призводить до зміни апаратом будови, хімічного складу, та колоїдних властивостей. Сутність методу – апарат зовні тканин шорсткими поверхнями для видалення шкірки та вічок. Процес проходить в картопле чистках при безперервній подачі води для змивання тавидалення відходів. Тривалість процесу залежить від якості та розміру картоплі від 1 до 3хв.

5. Калібрування

Для розділу на фракції за розміром ,є різні конструкції калібрувальної машини: конвеєрні, барабанні,шнекові. Поширена – ЛРК-5.

Сухе картопляне пюре

Виготовляють у вигляді :крупки, пластівців, гранул. Крупа вологістю 12%. недолік пластівців велика ступінь набухання, клейстеризації, і гранули – маленькі циліндрики діаметром від 1-3мм, довжина 5-25мм вологість не більше 12% на лініях ПАКК. При паровому способі очищення процес триває 4-6хв. Кртоплю обробляють в сульфітаторі 0.1% р-м дисульфану натрію протягом 2х для рівного розварення картопл ріжуть кусочки товщиною 12-15мм процес змиваня проходить на мийно-вібраційному машині ,після бланшування . охолоджують холодною водою до Т 15-20°С. охолоджену картоплю обробляють парою картоплю та подають на 2х валкову сушарку Т поверхні барабанів 130-140°С тривалість процесу 1хв вологість 38-40%. Просушені продукти з Т60°С дроблять на шматочки розміром 20-25мм та охолоджують повітрям з Т 8-10°С і 1год. кондиціонують. Після продукт з Т 18-20°С пропускають через гранулятор до утворення крупинок розміром 2мм продукти сушать конвективним способом вкип*ячому тарі приТ повітря 120°С до вологості 8-10хв потім направляють на сепаратор та видаляють домішки ,фасують на авто вагах вкартонні коробки ,або тканинні .паперові мішки, але за умови укладки їх в ящики. До вологості 6-8% на жестяній банці.

Чіпси, хрустка картопля

Продукти у вигляді соломки, або тонких пелюсток , являє собою , абсолютний в рослинному … до повної готовності картопля, вміст картоплі вміст вологи 7% жиру35-40% до картоплі для чіпсів ,вимоги:

· Форма-кругла, або овально-кругла

· Розміри від 4-6см

· СР не менш 22%, РР не більше 0.4%,

Якість готового продукту від способу обробки.

Опис схеми

Картоплю звантажують у прий мальний бункер і транспортером направляють в мийну машину, потім подають на калібрувальну машину (картопля до 6 см) відкалібровану картоплю подають на очисну машину ,вивантажують на роликовий транспортер для доочистки ковшовими транспортерами направляють в машну для різання х нарізаною картоплею змивають вільний КХ , цукор. Потім пластинки направляють в обжарівальну піч , обжарені чіпси вивантажують на сітчастий транспортер і посипають сіллю + всі добавки

 

Стратегічний маркетинг. ВСТУП

Метою дисципліни «Стратегічний маркетинг» є засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок стратегічної маркетингової діяльності підприємства.

Основними завданнями викладання дисципліни є вивчення:

- сутності й сфери стратегічного маркетингу;

- маркетингового середовища та його впливу на стратегічну діяльність підприємства;

- набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу;

- проектування маркетингових стратегій.

Предмет – стратегічна маркетингова діяльність підприємства.

Методичною основою вивчення дисципліни „Стратегічний маркетинг” є сучасні теорії ринкової економіки, праці провідних зарубіжних та вітчизняних вчених і фахівців-практиків з маркетингу.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

ЗНАТИ:

- методологічні та теоретико-методичні основи стратегічної маркетингової діяльності підприємства;

- наукові основи її формування та обґрунтування.

УМІТИ:

- вільно володіти методами та інструментарієм дослідження маркетингового середовища підприємства;

- формулювати ефективну місію підприємства;

- формувати правильні маркетингові стратегічні цілі;

- розробляти альтернативні маркетингові стратегії та визначати заходи для їх досягнення;

- аналізувати і оцінювати стратегічну діяльність підприємства.

Дисципліна «Стратегічний маркетинг» передбачає знання базових маркетингових дисциплін.



Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. Безпека життєдіяльності. Вступ
  3. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  4. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  5. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  6. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  7. Вступ 3
  8. ВСТУП 4
  9. Вступ в асиметричну криптографію на ідентифікаторах.
  10. Вступ в управління персоналом
  11. Вступ до Photoshop. Елементи вікна редактора.
  12. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ХК картопле продукти | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.085 сек.