Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ І ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ЗА РОЗДІЛОМ ІІ.

1. Чому не існує єдиного трактування поняття "метод навчання"?

2. Що розуміли під поняттям "метод навчання" у ХІХ та ХХ ст.?

3. Якого визначення поняття "метод навчання" Ви дотримуєтеся? Якщо можете, то поясніть чому саме такого?

4. Чи можете Ви дати характеристику всім функціям методів навчання?

5. Які структурні компоненти входять у метод навчання?

6. Чому існують різні класифікації методів навчання? Назвіть основи різних класифікацій!

7. Які фактори впливають на вибір методів навчання? Чи враховують їх вчителі у повсякденній діяльності?

8. Які особливості використання методів навчання математики молодших школярів Ви знаєте? Чим вони обумовлені?

9. Підберіть репродуктивні методи навчання для засвоєння учнями одного з табличних випадків арифметичних дій!

10. Назвіть ТМО вибору словесних методів навчання ?

11. При ознайомленні з яким матеріалом Ви б використали бесіду?

12. Коли потрібно використовувати практичні методи навчання ?

13. Підберіть у методичній літературі [1-10, 13-15 та ін.] зразок використання: а) пояснення при ознайомленні з правилом множення числа на одиницю (а●1=а); б) самостійної роботи при формуванні навичок письмового прийому множення на одноцифрове число.

14. Якими змінами у змісті початкового курсу математики обумовлене використання практичних методів навчання?

15. Чому при вивченні математики у І-ІУ класах стало можливим використання групи евристичних методів навчання?

16. Що спричинило застосування групи наочних методів навчання у початковій школі?

17. Підберіть у методичній літературі [1-10, 13-15 та ін.] приклад використання: а) евристичних методів навчання при вивченні прийомів додавання і віднімання; б) наочних методів навчання при вивченні геометричного матеріалу.

18. Які засоби навчання Ви можете назвати? Дайте характеристику теоретико-методичних основ їх використання!

19. Як підручники можуть впливати на використання продуктивних методів навчання ?

20. Які методи навчання можна обрати, якщо у вчителя є зошити з друкованою основою?

21. Користуючись 31-34, 48, 54 та ін. підберіть: а) вправи для самостійної роботи учнів; б) вправи для використання евристичних методів навчання.

22. Що залишається основною формою організації навчання математики у початкових класах? Обґрунтуйте свою відповідь!

23. Які є форми організації діяльності учнів на уроках математики?

24. Підберіть із 31-34, 48, 54 та ін. дві дидактичні гри: одну з використанням словесних методів навчання, а другу - практичних.

25. Випишіть з курсу лекцій з педагогіки визначення понять "урок", "система уроків", назви типів уроків та структуру кожного з цих уроків.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Завдання на проект.
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Питання самоконтролю.




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТМО вибору методів навчання залежно від організаційних форм навчання та вікових особливостей дітей. | МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.